نوشته شده توسط : rf

 

 پس از اوج گرفتن قیمت ارز و تصمیم دولت برای عرضه ارز به نرخ 4200 تومان، بانک مرکزی با هدف تامین نیاز ارز مسافرتی در فروردین ماه امسال سهمیه 500 یورویی برای مسافرت به کشورهای همسایه و نزدیک و 1000 یورو برای مسافرت به کشورهای دور تعیین کرد.
 
این ارقام با توجه به ممنوع شدن معاملات ارز در بازار، برای مسافران رقم پایینی است اما با توجه به فاصله شدید ایجاد شده بین نرخ دولتی و نرخ بازار، رانت شدیدی را نصیب گیرنده ارز مسافرتی می‌کند. به همین دلیل برخی خبرها حاکی از شکل‌گیری صف طویل در مقابل شعبه بانک ملی در برخی فرودگاه‌هاست.
 
 


:: برچسب‌ها: سهمیه ارز, مسافرتی, زیارتی, آنتالیا  ,
:: بازدید از این مطلب : 149
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rf
 
 سردار حسین رحیمی فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ، صبح امروز در جمع خبرنگاران از دستگیری یکی از مفسدان بازار سکه خبر داد.
 
رحیمی گفت: فردی که به «سلطان سکه» معروف است، حدود ۲ تن سکه را جمع آوری کرده بود تا در زمان نیاز، آن را در بازار توزیع کند.
 
گفتنی است؛ ۲ تن سکه تمام بهار آزادی، معادل حدودا ۲۵۰ هزار عدد سکه 

 


:: برچسب‌ها: سکه و ارز , اقتصاد , مفسد اقتصادی ,
:: بازدید از این مطلب : 166
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rf
 
اتفاقات اخیر در چند شهر و عملیات روانی گسترده دشمن که با استفاده از فضای مجازی در حال انجام است؛ همچنین قرائن و شواهد زیادی نشان می‌دهند که آمریکایی‌ها با تمام توان، در حال طراحی و اجرای مراحل مقدماتی اغتشاش و آشوب در کشور و فراهم کردن زمینه های لازم برای موج سوم براندازی در سال ۹۸ هستند.
 


:: برچسب‌ها:  آمریکا, ایران, اغتشاش, منطقه  ,
:: بازدید از این مطلب : 149
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rf
 
افسران جوان و ارشد وزارت دفاع چین صبح امروز چهارشنبه 13 تیرماه از تیپ 65 نیروهای ویژه هوابرد (نوهد) نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی بازدید کردند.
 
 امیر  سیروس امان‌اللهی فرمانده تیپ 65 نوهد ضمن عرض خیر مقدم به هیئت نظامی چینی ، اظهار کرد: تیپ 65 نوهد علاوه بر ماموریت‌های اطلاعاتی و عملیاتی که بر عهده دارد، با در اختیار داشتن آموزشگاه جنگ‌های نامنظم مسئولیت انتقال آموزش به کارکنانی که جهت خدمت در این تیپ انتخاب می‌شوند را دارد.
 
وی همچنین به دوره‌هایی که در این تیپ به کارکنان ارتش آموزش داده می‌شود اشاره کرد و گفت: در تیپ 65 نوهد دوره‌های چتربازی، سقوط آزاد، تربیت مربی کوهنوردی نظامی، غواصی و قایقرانی، تک تیراندازی، رهایی گروگان، موتورسواری و تازش، عملیات ویژه و همچنین رزم در برف، کویر وسایر آموزش‌های مورد نیاز دیگر به کارکنان آموزش داده می‌شود.
 


:: برچسب‌ها:  تیپ ۶۵ نوهد, ارتش, افسران, چینی  ,
:: بازدید از این مطلب : 181
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rf
 
یک سایت پرتغالی مدعی شد که تمدید قرارداد سرمربی تیم ملی ایران قطعی نشده است. 
 
 به نقل از سایت «dn» پرتغال، مذاکرات کارلوس کی روش با فدراسیون فوتبال ایران به نظر دشوار می رسد و رسیدن به یک نقطه مشترک و مثبت دور از انتظار است.
 
فدراسیون ایران می خواهد مربی پرتغالی را تا ژانویه 2019 برای مسابقات جام ملت های آسیا نگه دارد. همچنان که مهدی تاج، رئیس فدراسیون ایران در مصاحبه با رسانه های داخلی گفته بود: ما یقین داریم که کارلوس کی روش با ما می ماند.
 
با این وجود هنوز این توافق نهایی نشده و کار تمام نیست. کی روش می خواهد تا فدراسیون شرایط آمادگی برای مسابقات جام ملت های آسیا را تضمین کند تا به شکلی صحیح این شرایط فراهم شود. این خواسته های کی روش تا الان مهیا نشده است به همین دلیل عملیات توافق نهایی متوقف شد.
 
 
 


:: برچسب‌ها: ورزش, فوتبال, کی روش  ,
:: بازدید از این مطلب : 138
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rf
 
 تشکیل گروه های تروریستی تکفیری مانند داعش و گسیل آنها به کشورهایی از جمله سوریه و عراق تنها هدفی که دنبال می کند، سرنگونی دولت های قانونی این کشورها و تجزیه آنها به چند اقلیم است. چنین اتفاقی باعث می شود تا در حوزه منطقه ای، جایگاه جمهوری اسلامی ایران تضعیف شود. این خواسته قلبی آمریکا و برخی کشورهای منطقه است .
برای مشاهده فیلم:
 
http://javaninews.ir/%d8%a7%da%af%d8 
 
.


:: برچسب‌ها: ایران , سوریه , تروریستها , آمریکا ,
:: بازدید از این مطلب : 157
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rf
 
متخصص تغذیه معتقد است افراد برای لاغری موضعی اندام خود به ویژه در ناحیه شکم باید از ورزش و تغذیه ویژه بهره‌ بگیرند.
 
خدیجه رحمانی متخصص تغذیه  در خصوص راه‌های از بین بردن چربی‌ اضافی شکم اظهار کرد: افراد برای آن که بتوانند به صورت موضعی اندام خود را لاغر کنند باید علاوه بر نوع تغذیه ورزش‌های موضعی هم انجام دهند؛ اگر کالری بیش از حد دریافت کنند موجب تجمع چربی درامعا و احشای بدن می‌شود.
 
این متخصص تغذیه بیان کرد: تجمع چربی اصولا در زیر پوست و در امعا و احشای است و بر حسب شرایط فیزیولوژی افراد در برخی بیشتر در قسمت بالا تنه و در برخی در قسمت پایین‌ تنه و باسن تجمع دارد.


:: برچسب‌ها: اخبار علمی , اخبار سلامت , لاغری ,
:: بازدید از این مطلب : 132
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rf
 
 روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز سه شنبه 5 تیر ماه در اطلاعیه ای اعلام کرد:
 
شامگاه گذشته (4 تیرماه) یک تیم تروریستی وابسته به گروهک های تکفیری از منطقه تهلاب میرجاوه ( میل ۹۶ ) قصد نفوذ به عمق خاک جمهوری اسلامی ایران و انجام اعمال خرابکارانه و تروریستی را داشتند که با هوشیاری رزمندگان مستقر در منطقه مرزی، ناکام و پس از درگیری و دادن تلفات متواری شدند.
 
این اطلاعیه می افزاید: در درگیری و تبادل آتش  بین رزمندگان قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه و تروریست ها، سه تروریست تکفیری به هلاکت رسیده و تعدادی زخمی شدند و مابقی آنان نیز به عمق خاک کشور پاکستان گریختند.
 
همچنین دو تن از بسیجیان بومی منطقه و یک نفر از پاسداران قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه طی این درگیری به فیض عظمای شهادت رسیدند.


:: برچسب‌ها: ارتش, سپاه پاسداران, انقلاب اسلامی, تروریست‌  ,
:: بازدید از این مطلب : 144
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rf

 

برخی از کاسبان بازار تهران روز (4 تیرماه) به دنبال اعتراض به آشفتگی بازار ارز و مشکلات رکود دست از کار کشیدند.
 
تجمع مسالمت آمیز بازاریان تهران در بخش راسته بازار بزرگ انجام شد، آنها کرکره مغازه های خود را پایین کشیده و با سردادن برخی شعارها، خواستار اقدام موثر دولت برای بهبود وضعیت نابسامان اقتصادی شدند.
 
البته روز گذشته نیز فروشندگان موبایل در بازار چارسو و علاءالدین  تهران در اعتراض به افزایش بی‌رویه نرخ ارز و گران شدن تلفن همراه اعتراض کرده بودند.
 
همچنین رئیس اتاق اصناف در واکنش به این اعتراض ها اعلام کرد: جمع محدودی که روز گذشته در بین معترضان بازار موبایل علاء الدین بودند  با سرو صدا کردن به دنبال تعطیلی مغازه ها بودند امروز نیز به صورت سازمان یافته وارد بازار بزرگ تهران شده اند و به دنبال تکرار رویداد روز گذشته بودند البته  خود بازاریان در حال مقابله با آنها هستند.
 
وی افزود: در حال حاضر بازار بزرگ تهران در حال فعالیت است و روال معقول خود را طی می کند.
 
 ولی شماری از آشوبگران عصر دیروز با حضور در میان اعتراض کنندگان به مشکلات صنفی قصد به آشوب کشیدن بخشی از خیابان‌ها را داشتند.
 
بیشتر بخوانید:
 
http://javaninews.ir/%d8%a7%d8%b9%d8 


:: برچسب‌ها:  نیروی انتظامی, آشوب 96, بازار تهران, شبکه های معاند  ,
:: بازدید از این مطلب : 158
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rf
 
یکی از برنامه‌های شبکه تلویزیونی «الکوثر» باعث عصبانیت و خشم برخی از رسانه‌های عربی از جمله شبکه «الحدث» شد.
 
 پخش واقعیت‌های نبرد الحدیده و افشای دروغ‌ پردازی‌های برخی از رسانه‌های سعودی در برنامه‌های شبکه جهانی الکوثر، باعث عصبانیت و خشم رسانه‌های عربستانی شده است.
 


:: برچسب‌ها: الحدیده شبکه تلویزیونی عربستان سعودی  ,
:: بازدید از این مطلب : 134
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 تير 1397 | نظرات ()