نوشته شده توسط : rf

اوباما: بهترین کار این است که از خاورمیانه اجتناب کنیم


رییس‌جمهوری آمریکا در یک مصاحبه تفصیلی به بیان دیدگاه‌هایش درباره مسائل مختلف از جمله روابط آمریکا با روسیه و چین و دیگر مسائل نظیر وضعیت سوریه و لیبی پرداخت.

به گزارش ایسنا، باراک اوباما، رییس جمهور آمریکا در یک مصاحبه تفصیلی با مجله آمریکایی آتلانتیک نسبت به وجود خطر جنگ کشورش با چین هشدار داد و در عین حال مقام‌های انگلیس را به دلیل «مفت‌خور بودن» مورد انتقاد قرار داد.

روسیه

اوباما در این مصاحبه درباره روابط واشنگتن با روسیه اظهار داشت: ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه در همه نشست‌هایی که با ما داشته، به شکلی کاملا وسواسی، مودب و صریح بوده است. نشست‌هایی که ما داشتیم بسیار حالت کاری داشتند. او هیچ‌گاه مرا به مدت دو ساعت منتظر نگه نمی‌دارد در حالی که برای یکسری از مقام‌های دیگر این کار را می‌کند.

با این حال اوباما گفت که جایگاه روسیه در جهان به شکل چشم‌گیری تضعیف شده است.

وی پذیرفت که اوکراین جزو منافع اساسی روسیه محسوب می‌شود در حالی که یکی از منافع اساسی آمریکا نیست بنابراین روسیه همواره خواهد توانست تسلط خود را در این کشور حفظ کرده و ظرفیت تشدید تنش‌ها در آن را داشته باشد.

اوباما گفت: اوکراین یکی از مثال‌هایی است که ما درخصوص آن باید صراحتا منافع اساسی خود را بدانیم و آگاه باشیم که برای چه چیزی در آن می‌خواهیم بجنگیم. در پایان همواره نوعی ابهام درباره اوکراین وجود دارد.

چین

اوباما در قسمتی دیگر از این مصاحبه درباره چالش‌های روابط آمریکا با چین گفت: من به لحاظ روابط سنتی میان کشورهای بزرگ معتقدم که روابط میان آمریکا و چین یکی از حیاتی‌ترین روابط خواهند بود. با این حال اوباما مساله وجود پتانسیل جنگ با پکن در صورتی که چین به خصومت علیه همسایگانش را ادامه دهد، رد نکرد.

وی افزود: اگر چین به جهان تنها از نقطه نظر حوزه‌های نفوذ منطقه‌ای نگاه کند، بنابراین نه تنها ما در این وضعیت شاهد پتانسیلی برای جنگ با چین هستیم بلکه خودمان را در وضعیتی دشوارتر به منظور تعامل با دیگر چالش‌هایی که مطرح خواهند شد، پیدا خواهیم کرد.

انگلیس

رییس‌جمهور آمریکا در ادامه درباره روابط آمریکا با انگلیس گفت که روابط ویژه دو کشور زیر سوال رفته است.

اوباما با طعنه به مقام‌های انگلیس گفت: مفت‌خورها باعث عصبانیت من می‌شوند.

وی به دیوید کامرون، نخست وزیر انگلیس هشدار داد: در صورتی که لندن به تعهدش برای صرف دست کم دو درصد از تولید ناخالص داخلی در بودجه دفاعی پس از دستورالعمل ناتو پایبند نباشد، واشنگتن دیگر هیچ روابط ویژه‌ای با انگلیس نخواهد داشت.

رییس‌جمهور آمریکا به کامرون خاطرنشان کرد: شما باید سهم عادلانه خود را درزمینه بودجه دفاعی تامین کنید.

لیبی

انتقادهای اوباما از انگلیس تنها به بودجه دفاعی منحصر نشد، رییس جمهور آمریکا، نخست وزیر انگلیس را متهم کرد به اینکه در زمینه مشکلات لیبی پس از سرنگونی معمر قذافی بیش از حد حواس پرت بوده است.

وی تاکید کرد: جا برای انتقاد وجود دارد زیرا من با توجه به نزدیک بودن لیبی به اروپایی‌ها فکر می‌کردم آنها در لیبی به سرمایه‌گذاری ادامه دهند، اما دیوید کامرون از توجه به مشکلات این کشور شمال آفریقا خودداری کرد زیرا به دلیل طیفی از مسائلی دیگر، حواس پرت شد.

اوباما گفت که از نظر وی مداخله در لیبی قرار بوده یک "کمپین ضد مفت‌خوری" باشد که در آن هم‌پیمانان می‌توانند خودشان رهبر کمپین باشند و واشنگتن از پشت صحنه مدیریت کند.

رییس جمهور آمریکا افزود: شما همواره مجبور نیستید که در خط مقدم باشید. بعضی اوقات ما به دنبال به دست آوردن چیزی که می‌خواهیم، از طریق یک دستور کار مشترک هستیم. چیزی که مضحک است این است که کمپین در لیبی برای آن بود که دیگر اروپایی‌ها و کشورهای عربی کنار نایستند تا ما همه جنگ را انجام دهیم.

اوباما تاکید کرد: رخدادهای لیبی ثابت کرد که بهترین کار این است که از خاورمیانه اجتناب کنیم. ما به هیچ وجه نباید متعهد به مدیریت خاورمیانه و شمال آفریقا شویم. این یک اشتباه اساسی و بنیادین خواهد بود.

سوریه

رییس‌جمهور آمریکا درباره عدم مداخله کشورش در سوریه نیز گفت که تصمیم گرفته به رغم عبور سوریه از خط قرمز تعیین شده از سوی دولتش، از قدرت نظامی استفاده نکرده و "دستور کار واشنگتن" را کنار بگذارد.

اوباما تصریح کرد: در واشنگتن فرض بر این است که روسای جمهور باید از این دستور کار پیروی کنند. این دستور کار حاصل نظام سیاست خارجی ما است. جایی که آمریکا مستقیما تهدید می شود چنین دستور کاری موثر است،‌ اما می‌تواند تبدیل به تله‌ای شود که ما را وادار به گرفتن تصمیم‌های بد کند. در مواجهه با چالش‌های بین‌المللی مثل سوریه شما در صورتی که از دستور کار پیروی نکنید، شدیدا مورد انتقاد قرار خواهید گرفت. حتی اگر دلایل موجهی برای عدم تبعیت از آن وجود داشته باشد.

رییس جمهور آمریکا گفت که بسیار از وضعیت حال حاضر خرسند بوده و به آن افتخار می‌کند زیرا می‌تواند به جای آنکه شتاب‌زده به یک کشور دیگر به خاورمیانه حمله کند می‌تواند مکث کرده و وضعیت را ارزیابی کند.

اوباما افزود: این حقیقت که من توانستم کمی از فشارهای اضطراری و فوری فاصله گرفته و به چیزی که در راستای منافع آمریکا است فکر کنم، به ویژه نه در ارتباط با سوریه بلکه در ارتباط با کل دموکراسی کشور ما، تصمیم دشواری بود که من اتخاذ کردم و معتقدم که این در نهایت درست‌ترین تصمیم خواهد بود.

عربستان

وی همچنین در این مصاحبه از عربستان نیز انتقاد کرد.

رییس جمهور آمریکا گفت: در جهان مدرن امروزی یک کشور زمانی که نیمی از جمعیت خود را سرکوب می‌کند نمی‌تواند کارآمد باشد.

اوباما گفت: عربستانی‌ها باید خاورمیانه را با رقیب‌شان ایران تقسیم کنند. رقابت میان عربستان و ایران که منجر به دامن زدن به آشوب و جنگ‌های نیابتی در سوریه، عراق و یمن شده است، ما را ملزم می‌کند که هم به دوستانمان و ایرانی‌ها بگوییم که آنها باید به دنبال راه موثری برای تقسیم امور همسایگی و برقراری یک نوع صلح سرد باشند.

رییس جمهور آمریکا معتقد است که عربستان با دریافت حمایت کامل از واشنگتن علیه ایران به جای آنکه باعث منزوی شدن تهران شود، تنها به دامن زدن به آتش جنگ فرقه‌ای در منطقه کمک کرده است.

اوباما اضافه کرد: این رویکرد که ما به دوستانمان بگوییم که حق با شماست و ایران سرچشمه همه مشکلات است و ما از آنها برای مقابله با ایران حمایت کنیم به این معنی است که این جنگ‌های فرقه‌ای همچنان ادامه پیدا خواهد کرد و دوستان سنتی ما و شرکای ما در خلیج فارس، دیگر نخواهند توانست با اتکا به خودشان شعله‌های این جنگ‌ها را فرو نشانده و با اتکا به خودشان قاطعانه پیروز شوند. این بدان معنی است که ما دوباره مجبور خواهیم شد مداخله را شروع کرده و از قدرت نظامی برای برطرف کردن جنگ استفاده کنیم. این نه به نفع آمریکا و نه به نفع خاورمیانه خواهد بود.

ونزوئلا

رییس جمهور آمریکا همچنین گفت که در رابطه با مساله ونزوئلا نیز هرگز مداخله نظامی برای مقابله با این کشور به ذهنمان نرسیده است زیرا ونزوئلا تهدیدی علیه آمریکا نبوده است.

اوباما ادامه داد: ما از ابتدا در رابطه با ونزوئلا یک تصمیم بسیار راهبردی گرفتیم و آن این بود که به جای ضربه زدن به هوگو چاوز، گفتیم که اتفاقات ونزوئلا را نمی‌پسندیم اما این کشور تهدیدی برای آمریکا نیست.


:: برچسب‌ها: اوباما، عربستان ، سوریه ، روسیه ، خاورمیانه ,
:: بازدید از این مطلب : 94
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rf

با تکنولوژی جدید MIT، صفحات وب 34 درصد سریعتر بارگذاری می شوند

با تکنولوژی جدید MIT، صفحات وب 34 درصد سریعتر بارگذاری می شوند

یکی از تجربه های دردناک مشترک همه کاربران اینترنت، انتظار چندین ثانیه ای و یا در بعضی موارد چندین دقیقه ای برای باز شدن یک صفحه وب است. حتما همه شما بارها و بارها با چنین مشکلی روبرو شده اید و معمولا کار خاصی هم از دست کسی بر نمی آید. البته بخشی از این مشکل بر عهده سرعت کلی اینترنت است و بخش دیگر آن به روش هایی ارتباط دارد که توسعه دهندگان و سازندگان وب سایت ها از آنها استفاده می کنند. حالا به لطف محققان دانشگاه MIT روشی ابداع شده که می تواند باعث سریعتر شدن سرعت بارگذاری صفحات وب شود.

این محققان سیستم جدیدی به نام Polaris را معرفی کرده اند که قادر است سرعت لود شدن صفحات اینترنت را به میزان 34 درصد افزایش دهد. اساس این روش بر روی هم اندازی دانلود اشیای موجود در صفحه برای کاهش زمان مورد نیاز هنگام بارگذاری کل صفحه می باشد. راوی نتراوالی، یکی از اعضای تیم MIT، در این باره توضیح می دهد که "هر بار یک مرورگر بخواهد برای دستیابی به داده ها از شبکه های موبایل استفاده کند زمانی تا میزان 100 میلی ثانیه طول خواهد کشید و هر چه پیچیدگی صفحات بیشتر شود این زمان نیز افزایش خواهد یافت". برای توضیح بیشتر باید گفت هر صفحه وب از مجموعه ای از عناصر مختلف تشکیل شده و پس از وارد کردن نام یک سایت، مرورگر می بایست یک به یک این عناصر را از شبکه دریافت کرده و آنها را در موقعیت تعیین شده در یک پنجره جاگذاری کند. این فرآیند زمانی پیچیده تر خواهد شد که بعضی از این بخش ها با یکدیگر مرتبط باشند و به همین دلیل برای قرار دادن یکی از آنها در صفحه نیاز به دانستن اطلاعاتی از سایر موارد نیز باشد. تیم توسعه دهندگان Polaris اعتقاد دارند با پیشرفت بیشتر این تکنولوژی، توسعه دهندگان مرورگر ها از آن در نسخه های جدیدتر برنامه های خود استفاده کنند تا در نهایت کاربران بتوانند با سرعت بیشتری به باز کردن صفحات وب بپردازند.



:: برچسب‌ها: تکنولوژی جدید دانشگاه MIT ، بارگذاری سریع صفحات وب ، سیستم polaris ,
:: بازدید از این مطلب : 81
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rf

مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری F-35 رو شده است!(پنتاگون هم از پرواز آن وحشت دارد!)

مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری F-35 رو شده است!(پنتاگون هم از پرواز آن وحشت دارد!)

درست همین چند ماه پیش بود که،بزرگترین مشکل کامپیوتری جنگنده F-35 برطرف شد.اف-35 جنگنده ای رادار گریز و نسل پنجم است که به منظور ارائه در بازارهای جهانی تولید شد.ایالات متحده در زیر فشار هم پیمانان خود برای فروش جنگنده فوق مدرن F-22 مجبور به طراحی یک جنگنده دیگر با نام F-35 شد چرا که F-22 به هیچ کشوری فروخته نخواهد شد.اما بشنوید از مشکل جدید سخت افزاری/نرم افزاری این جنگنده.

 

شرکت های بسیاری از تمام نقاط جهان بر روی نرم افزارها و قطعات آن مشغول به کار بودند اما همواره موانعی در قسمت های کامپیوتری این جنگنده،استفاده گسترده از آن را به تعویق می انداخت.این جنگنده در مدل F-35A در حدود 100 میلیون دلار قیمت دارد و از آن مهم تر،توپ اتوماتیک (مسلسل) گران قیمت این جنگنده یعنی GAU-22A است.این توپ 25 میلی متری مدل توسعه یافته GAU-12 است که دارای چند لول خروجی است.نرخ آتش این مسلسل 3300 گلوله در دقیقه است و دقت آن نیز برابر با 1.4 میلی رادیان است.F-35 این توپ را در در داخل بدنه و بالای ورودی هوای سمت چپ حمل میکند.مدل های B و C این توپ را در یک غلاف رادار گریز در خارج از بدنه حمل میکنند. سیستم عامل (OS) این جنگنده Integrity DO-178B نام دارد که توسط شرکت Green Hills Software طراحی شده است.این نرم افزار یک سیستم عامل Real Time است و بلوک 3 این نرم افزار از 8.6 میلیون کد خط تشکیل شده است.این سیستم عامل پیچیده ترین سیستم عاملی است که تا کنون برای یک جنگنده نوشته شده است.روند استفاده از جنگنده F-35 بارهای به دلیل تغییرات نرم افزاری این سیستم عامل به تعویق افتاده است.برنامه نرم افزاری F-35 بیش از 4 برابر از جنگنده F-22 کد خط برنامه نویسی دارد.سیستم عامل Integrity DO-178B وظایفی مهمی مانند جنگ الکترونیک،ترکیب داده های حسگرهای جنگنده،کنترل تسلیحات،ایجاد تصویر کامل از میدان نبرد،ارتباطات متفاوت،بررسی سیستم های پروازی و...را دراست.تا ماه مه سال جاری (2015) حدود 99.9% از نرم افزار F-35 کد نویسی شده است.

اصلا به همین دلایل است که پروژه این جنگنده تا این حد به پرداخت هزینه های توسعه وحشتناک نزدیک شده است.ایالات متحده،ترکیه،اسرائیل و انگلستان از جمله کشورهایی هستند که در انتظار تحویل F-35 به ناوگان هوایی خود هستند اما...

مشکل جدید F-35

مشکل جدید اف 35 در سیستم رادار آن است.ظاهرا رادار این جنگنده به طور ناگهانی در حین پرواز از کار افتاده و خلبان مجبور به روشن و خاموش کردن سخت افزارهای رادار برای راه اندازی مجدد آن است.ژانرال Jeffrey Harrigian از افسران ارشد پروژه در اینباره گفت:رادار این جنگنده توانایی ثبات را ندارد و این یک مشکل بدخیم و بسیار خطرناک برای جنگنده ای است که گاها باید به تنهایی در برابر چندین فروند از جنگنده های دشمن ایستادگی کند.

از سال 2006 تا کنون این هواپیمای تولید لاکهید مارتین درگیر مسائل بسیاری در زمینه های نرم افزاری و کامپیوتری بود است اما بسیاری از آنها مانند مسلسل برطرف شده است.ازسوی دیگر بسیار عجیب است که چرا هیچ کدام از این مشکلات کامپیوتر برای جنگنده F-22 به وجود نمی آید.هر چند که اطلاعات بسیاری از اف 22 همچنان نا مشخص و مخفی است.

و یک مشکل دیگر!

از سوی دیگر این جنگنده دارای غلاف سخت افزاری و پلتفرم های نرم افزاری برای مقابله با حملات سایبری است.اما این مشکلات وزرات دفاع ایالات متحده را نگران کرده است چرا که آنها فکر می کنند که الگوریتم نرم افزاری F-35 برای این کار به هیچ وجه امن نخواهد بود (البته حق دارن!).از سوی دیگر بخش سنسورهایی که در ثبات آنها تردید وجود دارد نیز اشاره شده است.اشکالات در فیوژن،جنگ الکترونیک،رادار و سنسورها مواردی است که می تواند موجب عدم تشخصی به موقع دشمن،انتخاب نامناسب سلاح و یک جنگ خطرناک باشد.در حال حاضر تلاش ها برای برای برطرف کردن این مشکل ادامه دارد.هر چند که متخصصان ادعا کرده اند که سیستم های نرم افزاری بارها در برابر آزمایشات هک مقاوم بوده اند،اما وجود این همه اشکال در نرم افزارهای F-35 تردید هایی را در این زمینه ایجاد می کند.

انتهای پیام/

منبع :http://www.shahrekhabar.com/science



:: برچسب‌ها: مشکل f35 ، وحشت پنتاگون ، سخت افزار ونرم افزار ,
:: بازدید از این مطلب : 87
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rf

تا به حال در مورد سکته مغزی بسیار شنیده ایم,اما احتمالا تصویری از اتفاقی که بر رگ های مغزی می افتد را ندیده باشیم.

به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، سکته مغزی یکی از عوامل اصلی مرگ و میر در ایالات متحده آمریکا و کشور های اروپایی است. سکته مغزی، زمانی اتفاق می افتد که رگی خونی در مغز مسدود یا منفجر شود.

سکته مغزی آسیب عصبی حاد، ناشی از اختلال خونرسانی به قسمتی از بافت مغز می شود که ناشی از انسداد رگ مغزی به وسیله یک لخته خونی و یا پارگی یکی از عروق تغذیه کننده آن قسمت بافت مغز رخ میدهد.

اما تا کنون در مورد سکته مغزی زیاد شنیده ایم، این بار عکس کاملا واقعی از مغزی که پس از سکته گرفته شده است را باهم ببینیم.


درون مغز بعد از سکته شدید + عکس


انتهای پیام/



:: برچسب‌ها: مغز ، سکته شدید ، خونرسانی ، اختلال عصبی حاد ,
:: بازدید از این مطلب : 246
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rf

برای خیلی ها جالب است که بدانند توسط کدام قسمت های بدنشان می توانند عملیات احراز هویت را در دستگاه های دیجیتالشان انچام بدهند. تمامی مواردی که تا کنون شنیده اید را کنار بگذارید، اثر انگشت، عنبیه و صدا، شرکت NEC در حال توسعه سیستمی است که بتواند تنها توسط گوش شما را شناسایی نماید.

احراز هویت توسط گوش چگونه است؟

همانطور که می دانید، شکل داخل گوش هر فرد منحصر بفرد است و همین نکته باعث می شود اکوستیک صدایی شنیده شده توسط هر فرد نیز منحصر بفرد باشد، یعنی هر فرد صدا ها را منحصرا طبق طراحی گوش خودش به نحو خاص خودش می شنود. بابت اینکه گوشی را توسط گوشتان لمس کنید نگران نباشید. NEC هدفونی طراحی کرده که دارای میکروفن داخلی بوده و  درون گوش قرار می گیرد.

nec-ear-biometric-720x480
همه چیز در کسری از ثانیه اتفاق خواهد افتاد، فرکانسی از صدا توسط اسپیکر های گوشی تلفن همراه پخش خواهد شد و با توجه به ساختار شکل گوش توسط هدفون داخل گوش تشخیص می دهد که صدای شنیده شده با مورد از پیش ثبت شده مطابقت دارد یا خیر و در ادامه هویت تایید خواهد شد. اگر بابت اینکه این نحوه احراز هویت واقعا یکتاست و می توان روی ان حساب کرد، باید گفت NEC اعلام کرده این روش در ۹۹ درصد موارد جواب می دهد!

با توجه به سرعت عمل باید گفت با توجه به ایده طرح و پیاده شده این روش نسبت به رقبایش به نظر کمی کند تر به نظر می آید. اما از نظر امنیتی می توان روی این گزینه سرمایه گذاری کرد ومی توان آن را از موارد قابل اتکاء برای حوزه های امنیتی برای احراز هویت خواند.

نکته دیگر هم اینکه این تکنولوژی با توجه به طراحی کنونی به اسپیکر گوشی شدیدا وابسته است و باید دید برنامه NEC برای مواقع ضروری و استفاده های خاص از این سیستم به چه صورتی است.

طبق برنامه زمانبندی شده تا سال ۲۰۱۸ نباید منتظر رونمایی محصولی با امکانات اینچنینی از سوی NEC باشیم.



:: برچسب‌ها: شناسایی ، اثر انگشت ، گوش ، ابزارهای دیجیتال ، nec ,
:: بازدید از این مطلب : 93
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rf

با این "ترفند "دیگر تلفن همراه شما داغ نمی شود + آموزش

اگر تلفن همراه شما هم بدون هیچ دلیلی به یکباره داغ می شود پیشنهاد می کنیم این گزارش را تا انتها بخوانید.

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، فکر کنید وقتی با تلفن همراهتان در حال صحبت هستید به یکباره گوشی در دست هایتان داغ می شود .باید بگوییم تلفن همراه شما به درجه نامطلوب و خطرناکی از دما رسیده است که باید راه چاره ای برای آن اندیشید.

گاهی هم شاید پیش بیاید که به دلیل داغ شدن بیش از حد یا Overheating تلفن همراه شما تا زمان معینی که سرد شود، خاموش شود یا قطعه ای از بین برود. حال در ادامه به شما می گوییم چطور علت های داغ شدن تلفن همراهتان چیست و چطور می توانید از آن جلوگیری کنید.

دوربین تلفن همراه

یکی از تلفن هایی که اتفاقا با این قضیه دست و پنجه نرم می کند، Sony Xperia Z5 است که گاهی پس از چند دقیقه ضبط با دوربین جلو، آورهیت می شود. گاهی هم این قضیه به حدی خطرناک می شود که اخطاری هم بر روی آن نیز به نمایش در می آید. به نوشته یکی از سایت های انگلیسی زبان که به این مشکل پرداخته، علت این داغ کردن هم چندان عجیب نیست؛ چون علاوه بر بسته بودن کامل قاب دور تلفن، در نور شدید هم قرار داشته و پیوستگی این عوامل همراه با نور صفحه زیاد و بازی های رایج می توانند موجب خاموش شدن یا آسیب جدی به تلفن همراه شوند.

ویروس ها

بدافزارها نیز جزء عناصری هستند که می توانند به حرارت خطرناک منجر شوند، البته هکر ها مایل به آسیب زساندن به شما نیستند، بلکه می خواهند داده های شما را در دست داشته باشند. اگر گوشی تان داغ می کند، پیش از هرچیز باید چک کنید برنامه های تان یا مستقیما از Google Play نصب شده باشند و یا از آن هایی که نصب کرده اید کاملا مطمئن باشید.


با این



کیس های بسته و ضخیم

یکی از بزرگترین اشتباهات ما استفاده از کیس هایی بسته و ضخیم می باشد.تقریبا هر کیسی که از پلاستیک ساخته شده باشد و یا درصد بالایی از آن را در خود جای دهد چنین مسئله ای را به صورت اکید به وجود می آورد؛ اساس کار پلاستیک اینست، گرما در داخل، سرما در بیرون.

به همین دلیل به شما توصیه می کنیم از قاب هایی مناسب استفاده کنید و مخصوصا در روز های گرم از آن ها استفاده نکنید. فرض کنید خودتان در گرمای تابستان مجبورید یک کت چرم به تن کنید. تلفن همراه که زبان ندارد!


باتری و کابل شارژر!


اگر تلفن تقریبا قدیمی دارید که چندین بار OverCharge (به معنای شارژ حتی بیش از حد نیاز) شده است مطمئنا با این مسائل مواجه شده اید. کما این که متخصصان توصیه می کنند تا اصولا شارژ باتری را در بازه ۸۰-۹۰% نگه دارید تا به سلامت تلفن و باتری تان افزوده شود.

پس از بررسی و شاید هم تعویض باتری، زمان به بررسی شارژر می رسد. هنگام شارژ تلفن ها نباید داغ شوند (البته کمی گرما طبیعی است، اما نه آن قدر که باعث بروز مشکل شود). اگر میزان گرما از حدی فراتر رفت، مطمئن باشید باتری شما نیز رو به تخریب است و ممکن است سلامتی شما را نیز تحت الشعاع قرار دهد ، پس سریعا از یک شارژر دیگر ترجیحا فابریک استفاده نمایید.

Wi-Fi عاملی موذی و خطرناک!

همه ما گاهی فراموش می کنیم هنگام شارژ وای فای را خاموش کنیم. البته این ایده شما صحیح است، اما علت اصلی در جایی دیگر ریشه دارد، برنامه های باز مانده ای که هم با اینترنت و هم CPU کار می کنند.


/انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران



:: برچسب‌ها: داغ کردن گوشی ، شارژ ، تلفن همراه ، wi-fi ,
:: بازدید از این مطلب : 94
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rf

موشک‌های بالستیک ایران چند دقیقه‌ای به اسرائیل می رسند؟

خبرگزاری میزان- در رزمایش موشکی اقتدار ولایت انواع موشک‌های بالستیک با بردهای 2000 کیلومتر، 800 کیلومتر، 500 کیلومتر و 300 کیلومتر ایران مورد استفاده قرار گرفتند.

موشک‌های بالستیک ایران چند دقیقه‌ای به اسرائیل می رسند؟

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری میزان، مرحله نهایی رزمایش موشکی اقتدار ولایت توسط نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با حضور سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه و سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه روز سه شنبه 18 اسفند آغاز شد.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با تشریح مراحل و اقدامات صورت گرفته در رزمایش اقتدار ولایت خاطرنشان کرد: طی چند روز گذشته پرتاب انواع موشک‌های بالستیک با بردهای 2000 کیلومتر، 800 کیلومتر، 500 کیلومتر و 300 کیلومتر صورت پذیرفته و طیف متنوعی از موشک‌های ایرانی به غرش درآمده‌اند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه: موشک‌های ۲۰۰۰کیلومتری سپاه مخصوص زدن اسرائیل است

سردار حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی سخنانی پس از شلیک موشک‌های بالستیک قدر گفت: این موشک‌های که امروز شلیک شدند، از نوع برد بلند قدر H بودند که از ارتفاعات البرز شرقی شلیک و با تنظیم برد، تا 1400 کیلومتر در سواحل مکران اهداف از پیش تعیین شده را مورد اصابت قرار دادند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه تصریح کرد: تجهیزات موشکی ما کاملا ایرانی هستند و امروز نسل سوم انقلاب اسلامی، موشک‌های بالستیک ما را شلیک می‌کنند و توانمندی‌های امروز ما، حاصل همین تحریم‌ها و فشارهای دشمنان هستند.

سردار حاجی زاده ادامه داد: هرچه دشمنان فشار و تحریم را بیشتر کنند، واکنش سپاه و نیروهای ارزشی انقلاب مضاعف‌تر همراه با تلاشی مضاعف‌تر خواهد بود، دشمنان بعد از برجام، امنیت ملی ایران را مورد هدف قرار دادند و تحریم‌ها نیز به منظور تضعیف ملت ایران است.

وی خاطرنشان کرد: ما دنبال کشورگشایی نیستیم اما هرکسی بخواهد علیه ایران، اقدام مخرب و ظلمی انجام دهد، حتما موشک‌ها و امکانات‌مان را علیه آنان به کار خواهیم گرفت و این برای آنها خطرناک خواهد بود.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه در پاسخ به این سوال که آیا هدف از طراحی موشک‌های بالستیک با برد بلند، هدف قرار دادن رژیم صهیونیستی است یا خیر؟ پاسخ داد: رژیم صهیونیستی به آخر خط رسیده است و عمرشان طولانی نخواهد بود و امروز تحت محاصره کشورهای اسلامی قرار گرفته‌اند.

سردار حاجی زاده تاکید کرد: معتقدیم برای از بین بودن رژیم صهیونیستی نیاز به زدن موشک نیست و آنها به مرور مضمحل و فرو خواهند ریخت. دشمن اصلی ما آمریکا است و ما این دشمنی را باور کرده‌ایم و در این ٤ دهه، مردان مردی با تلاش شبانه روزی خواب از چشم دشمنان انقلاب از حمله آمریکا و همپیمانان او ربوده‌اند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه خاطرنشان کرد: ما شروع کننده جنگ نیستیم اما حق غافلگیر شدن را نداریم و همه چیز را بر اساس جنگ واقعی پیش بینی کرده‌ایم. دشمن و جنگ دشمنان را جدی گرفته‌ایم. شرارت‌های رژیم صهیونیستی برای ما روشن است. علت اینکه موشک های 2000 کیلومتری طراحی کردیم، برای هدف قرار دادن دورترین دشمن یعنی رژیم صهیونیستی است.

همچنین سردار حاجی‌زاده شب گذشته در برنامه تیتر امشب اعلام کرد: موشک‌های ۲ هزار کیلومتری که در ارتفاع ۴۰۰ کیلومتری پرواز می‌کنند، ظرف ۱۲ تا ۱۳ دقیقه به هدف اصابت خواهند کرد.

انتهای پیام/



:: برچسب‌ها: موشک های بالستیک ، ایران ، اسرائیل ، جنگ ، موشک های 2000 کیلومتری ,
:: بازدید از این مطلب : 101
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rf
نام ایرانی هواپیمای RQ-170
فرمانده نیروی هوافضای سپاه از نامگذاری مدل مهندسی معکوس شده پهپاد RQ-170 در ایران به نام «سیمرغ» خبر داد.
 
هواپیما نام ایرانی هواپیمای RQ-170
 

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه با حضور در برنامه زنده تلویزیونی تیتر امشب، گفت: هواپیمای بدون سرنشین RQ-170 ایرانی، به نام «سیمرغ» نامگذاری شد.


 
RQ-170 یکی از پیشرفته‌ترین هواپیماهای بدون سرنشین آمریکایی بود که چند سال قبل توسط پدافند هوایی سپاه به دام افتاد و پس از آن مهندسی معکوس این هواپیما در داخل آغاز شد و نمونه های اولیه آن نیز با موفقیت تست و پرواز کرد.


 
سپاه طی فراخوانی از مردم خواسته بود که نام پیشنهادی خود را برای این هواپیمای پیشرفته اعلام کنند.



:: برچسب‌ها: RQ170 ، پهپاد، مهندسی معکوس ، ایران ، آمریکا ، هوافضای سپاه ,
:: بازدید از این مطلب : 96
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rf

صفحه نمایش در دنیای موبایل به دو دسته عمده تقسیم می‌شود،‌ AMOLED و LCD. هر کدام از این فناوری‌ها ساختار متفاوتی دارند که بنا به انتخاب هر یک از آن‌ها سازندگان از امکانات مختلفی بهره‌مند می‌شود.

با ما همراه شوید تا نگاهی داشته باشیم به این فناوری‌‌ها، تفاوت‌های آن‌ها و امکاناتی که به سازندگان می‌دهند.

AMOLED

به ترتیب الفبا از AMOLED شروع می‌کنیم. البته پیش از آن لازم است کمی با OLEDها آشنا شویم.

همان‌طور که از نامش پیداست، جز اصلی این صفحه نمایش‌ها چراغ‌های دیودی یا همان LED است. متخصصان الکترونیک پیش از این به توسعه این چراغ‌ها پرداخته‌اند اما در این نوع صفحه نمایش‌‌، برای تولید هر پیکسل که در نهایت منجر به تولید رنگ‌های مختلف می‌شود، این چراغ‌ها بسیار کوچک‌تر شده و به دسته‌های آبی، سبز و قرمز تقسیم می‌شوند. نوع چینش این پیکسل‌ها می‌تواند در عملکرد صفحات OLED تاثیر بگذارد.

OLED-layers

ساختار Organic Light Emitting Diode یا همان OLED

حرف O در OLED نشانه اختصاری کلمه Organic است. به بیان ساده، تعدادی لایه ساخته شده از مواد ارگانیک که در فاصله بین هر دو چراغ LED قرار می‌گیرند و در در نهایت نور تولید می‌کنند.

AMOLED-vs-PMOLED-768x308

ماتریکس معلوم در مقابل ماتریکس مجهول که در صفحات OLED استفاده می‌شوند.

AM هم برگرفته از Active Matrix (ماتریکس معلوم) است که در مقابل Passive Matrix (ماتریکس مجهول) استفاده می‌شود. این فناوری به ما توضیح می‌دهد که هر OLED کوچک چگونه کنترل می‌شود. در ماتریکس مجهول از سیستم مختصاتی برای کنترل هر پیکسل استفاده می‌شود که در آن مدارهای جامعی نیروی مورد نیاز هر ستون یا ردیف را به آن قسمت می‌فرستد. اما ماتریکس مجهول سرعت پایینی دارد و ممکن است دقت لازم را نداشته باشد. سیستم ماتریکس معلوم از ترانزیستور نازک (TFT) و خازن برای هر LED استفاده می‌کند. در این سیستم هرگاه ردیف و ستونی فعال شود، خازن مربوط به پیکسل مورد نظر می‌تواند شارژ را بین هر سیکل حفظ کند که این امر باعث می‌شود عملکرد سریع‌تر و کنترل دقیق‌تری صورت گیرد.

نوع دیگری از AMOLED که با آن مواجه می‌شویم،‌ Super AMOLED است که در محصولات سامسونگ از آن استفاده می‌شود و  لمس خازنی را به جای این که به عنوان لایه‌ای جداگانه در بالای صفحه نمایش قرار دهد، آن را در خود صفحه نمایش قرار می‌دهد. با این کار از ضخامت صفحه هم کاسته می‌شود.

مهم‌ترین مزیت استفاده از صفحات OLED کنترل بیشتری است که بر هر پیکسل دارند. پیکسل‌ها می‌توانند برای تولید رنگ مشکی عمیق‌تر و کنتراست بالاتر، کاملا خاموش شوند. همچنین خاموش و کم نور شدن بخشی از پیکسل‌ها مصرف باتری را هم کاهش می‌دهد. میزان کمتر لایه‌ها که در صفحات LED استفاده می‌شود سبب رسیدن حداکثر میزان نور به سطح نمایشگر می‌شود که تصاویر درخشان‌تر و زاویه دید بهتری تولید می‌کند.

همچنین استفاده از LED به معنی کاهش ضخامت صفحه نمایش و مناسب بودن آن برای تلفن‌های همراه و تبلت‌هاست. به علاوه کمبود نور پس‌زمینه شدید و نوآوری در لایه‌های پلاستیکی انعطاف پذیر به ساخت نسل جدیدی از صفحات منعطف برگرفته از فناوری OLED ختم شده که برای ابزارهای پوشیدنی گزینه‌ای ایده‌آل است و می‌تواند به خلق گجت‌های منعطف و جدید منجر شود.

LCD چیست؟

LCD از Liquid Crystal Display گرفته شده و در واقع صفحه ساخته شده از کریستال مایع است که رنگ‌های متفاوتی را نسبت به AMOLED تولید می‌کند. در صفحات LCD به جای استفاده از چراغ‌ برای هر پیکسل‌، از یک نور پس‌زمینه کلی استفاده می‌شود. البته چند منبع نور هم در این فناوری به کار گرفته می‌شوند تا مصرف برق را کاهش دهند اما این نوع بیشتر در تلویزیون‌هایی با سایز بزرگ استفاده می‌شود.

white-LED-vs-RGB-LED-spectrum-710x360

طیف موج نور سفید در LED نسبت نور سفید تولید شده در LCD که حاصل ترکیب چراغ‌های LED قرمز، سبز و آبی (RGB) است.

از لحاظ علمی هیچ طول موج نور سفید مستقلی وجود ندارد و نور سفید در این نوع صفحات از ترکیب تمام رنگ‌های مرئی به وجود می‌آید. بنابراین چراغ‌های پس‌زمینه در LCDها نور سفید کاذب را (البته به طور کارآمد و مناسب) تولید می‌کنند که می‌تواند به وسیله عنصر کریستال مایع به رنگ‌های مختلفی تجزیه شود. اکثر صفحات LCD از یک چراغ LED آبی استفاده می‌کنند که با فسفر زرد پوشیده شده و رنگ سفید کاذب را ایجاد می‌کند.

بخش پیچیده این فناوری زمانی است که نور قطبی شده و از کریستال مایع عبور داده می‌شود. کریستال بر حسب مقدار ولتاژی که به آن وارد می‌شود، می‌تواند پیچ داده شود و زاویه نور قطبی شده را تنظیم کند. پس از آن نور از یک فیلتر قطبی دیگر می‌گذرد که با زاویه ۹۰ درجه نسبت به فیلتر قبلی قرار دارد و با توجه به زاویه نور، آن را ضعیف می‌کند. سرانجام فیلترهای رنگی آبی، سبز و قرمز مقابل نور قرار می‌گیرند و آن را به پیکسل‌هایی که به صورت گروهی مشخص شده‌‌اند،‌ می‌تابانند و تصویر نهایی را تولید می‌کنند.LCD-Layers

بر خلاف صفحات LED که برای هر پیکسل نور رنگی جداگانه تولید می‌کنند، LCD مقدار نور RGB (قرمز، سبز، آبی) رسیده به سطح توسط نور پس‌زمینه را کنترل می‌کند. شباهت LCD با LED در استفاده از سیستم‌های ماتریکس معلوم و مجهول است که اغلب شاهد حضور صفحات Active TFT در تلفن‌های همراه هستیم.

LCD-vs-OLED-Structure

ساختار پیکسل‌ها در OLED و LCD متفاوت است و منجر به تولید تصاویر متفاوتی می‌شود.

مرحله نهایی: Super AMOLED یا LCD ؟

این تنوع گسترده در روش تولید نور، تفاوت عمیقی را در تجربه کاربری به وجود می‌آورد. بیشترین بحث درباره رنگ‌های تولید شده در تصویر نهایی توسط این دو فناوری است، با استفاده از AMOLED می‌توان طیف گسترد‌ه‌تری از امکانات برای رنگ‌ها تولید کرد، در نتیجه تصویری با رنگ‌های پر طراوترا دریافت خواهیم کرد.

صفحات OLED به اشباع رنگ‌های آبی و سبز معروف هستند، زیرا این رنگ‌ها قدرت‌مند‌ترین رنگ‌ها در چینش پیکسل‌ها هستند و برای تولید نور سفید به مقدار خیلی کمی از رنگ سبز هم نیاز است. بعضی از محققان و همچنین کاربران معتقدند این اشباع بیش‌ از حد رنگ‌ها در نهایت سبب تولید تصاویر و رنگ‌های غیر طبیعی در آن‌ها می‌شود.

اما صفحات LCD بیشتر تمایل دارند تا با افزودن مقدار بیشتری نور سبز تنطیم شده،‌ نور قرمز را خنثی کنند. اگرچه LCD در نهایت طیف وسیع‌تری از رنگ‌ها را نمی‌سازد اما رنگ‌های تولید شده توسط این فناوری به استاندارد FBG رنگ‌ها که در تصاویر و ویدئوها استفاده می‌شود، نزدیک‌تر است.

با بررسی دقیق‌تر نمونه‌های بالا به این نتیجه می‌رسیم که طیف رنگ‌ها می‌تواند حتی در صفحات یکسان هم مختلف باشد. نمودار‌های بالا نشان ‌می‌دهد با وجود این که بلک‌بری Priv و گلکسی نوت ۵ هر دو از صفحات AMOLED ساخت یک کارخانه بهره می‌برند، اما طیف رنگ‌های متفاوتی را تولید می‌کنند و عجیب نیست که ال‌جی V10 با صفحه LCD، رنگ‌های متفاوت‌تری تولید می‌کند. عمدتا گنجایش صفحات نمایش چند لایه و اهداف تولید کنندگان مختلف در تنظیم رنگ‌‌ها مسبب به وجود آمدن این تفاوت‌هاست، در نتیجه تعداد خیلی کمی از صفحات نمایش دقیقا بازخورد مشابه دارند.

LCD-vs-AMOLED

اکسپریا Z5 Premium و ال‌جی v10 که دارای صفحه نمایش LCD هستند، در مقابل نوت ۵ و بلک‌بری Priv که از AMOLED بهره می‌برند، رنگ سفید متمایل به آبی تولید کرده‌اند.

دقت رنگ تفاوت دیگری است که به خصوص در تولید رنگ سفید باید به آن توجه کرد. در آزمایش بهترین گوشی‌های اندرویدی سال گذشته، به این نتیجه رسیدیم که نمایشگرهای OLED رنگ‌ سفید دقیق‌تری نسبت به نمایشگرهای LCD تولید می‌کنند و نور تولید شده توسط LCDها به رنگ آبی روشن متمایل است که با استفاده از فیلتر رنگ پس زمینه آبی در صفحه LCD، این مورد نباید زیاد عجیب باشد.

همان‌طور که قبلا اشاره کردیم، کمبود چراغ‌های پس‌زمینه و لایه‌های فیلتر، وزن بیشتری را برای LCDها در مقابل رقیبان خانواده OLED به همراه دارد. مشکل دیگر LCD پاشیده شدن نور و کنتراست پایین در زمان تولید رنگ‌ مشکی است، زیرا در این هنگام برخلاف LED در LCD پیکسل‌ها خاموش نمی‌شوند. همچنین لایه‌های فیلتر نور در LCD به طور ناخواسته میزان نور را کاهش داده و در نتیجه زاویه دید نسبت به خانواده OLED کم می‌شود.

در مقابل، AMOLEDها نسبت به سایر LEDها طول عمر متفاوتی دارند،‌ به این معنی که هر جز از نور RGB با نرخ متفاوتی از کار می‌افتد. گرچه این امر ممکن است باعث نگرانی شود، اما به ندرت اتفاق خواهد افتاد. تراز رنگ در نمایشگرهای OLED به مرور زمان به میزان کمی منحرف می‌شوند در حالی که نور تک رنگ چراغ پس‌زمینه LED به معنی ماندگاری بیشتر تراز رنگ است.

برنده کدام است؟

هر یک از این صفحات نقاط قوت و نقاط ضعفی دارند و کاربران بر حسب تمایل خود و بنا به تفاوت رنگ‌ها و کنتراست، یکی از این دو را انتخاب می‌کنند. البته وجود صفحه نمایش چند لایه در اسمارت‌ فون‌ها که امروزه در دسترس است، این امر را تا حدودی بی‌اهمیت کرده است. به هر حال، به نظر می‌آید کاهش هزینه تولید و قابلیت‌های جانبی صفحات OLED آن‌ها را به فناوری برتر این حوزه تبدیل کند و صفحات LCD هم،‌ همچنان در تولید محصولات اقتصادی بازار به کار گرفته شوند.

تولید کنندگان بزرگ صنعت صفحات نمایش مانند LG Display، با دید مثبتی به صفحات OLED می‌نگرند و بخش عمده سرمایه گذاری خود را صرف تجهیزات و لوازم جانبی تولید این فناوری می‌کنند. انتظار می‌رود که پنل‌های AMOLED موجود در بازار تا سال ۲۰۲۲ به ارزش ۳۰ میلیارد دلار برسند که بی‌شک از ارزش آن‌ها در زمان حال بیشتر خواهد بود. البته باید به این نکته مهم هم اشاره کنیم که آیند صفحات نمایش انعطاف پذیر به فناوری OLED وابسته است.

اما نباید LCD را کاملا از رده خارج دانست، توسعه نمایشگرهای Quantum Dot LCD می‌تواند فاصله میان LCD و OLED را کاهش دهد!



:: برچسب‌ها: lcd ، led ، oled ، موبایل ، صفحه نمایش ، ساختار ,
:: بازدید از این مطلب : 253
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rf

فرمانده کل سپاه پاسداران: شلیک موشک‌های بالستیک پاسخی به اعمال تحریم‌های موشکی بود

فرمانده کل سپاه با تأکید بر اینکه اقتدار دفاعی و امنیت ملی خط قرمز ما است گفت: دشمنان انقلاب اسلامی و امنیت منطقه باید از غرش موشک‌های سپاه در هراس باشند.
به گزارش نامه نیوز، سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه در مرحله نهایی رزمایش اقتدار ولایت، برگزاری  این رزمایش و شلیک موشک‌های بالستیک از نقاط مختلف جغرافیای ایران اسلامی را پاسخی قاطع به یاوه‌گویی‌های دشمنان در اعمال تحریم‌های موشکی عنوان کرد و گفت: با شلیک این موشکها گوشه‌ای از عملیاتی بودن سیلوهای موشکی سپاه که در سراسر کشور گسترش یافته‌اند به نمایش درآمد.
 
وی افزود: با برگزاری رزمایش اقتدار ولایت دشمنان ما خواهند فهمید که اقتدار دفاعی و امنیت ملی خط قرمز ما بوده و حاضر نیستیم تحت هیچ شرایطی راجع به آن صحبت کنیم.
 
فرمانده کل سپاه پاسداران، با تأکید بر اینکه امنیت مهمترین موضوع و اولویت اول در نظام جمهوری اسلامی ایران در برابر دشمنی‌ها است گفت:خداوند متعال را شاکریم که اقتدار و آمادگی نیروهای مسلح بویژه حوزه موشکی سپاه و همت پاسداران مجاهد و غیور نیروی هوافضای سپاه، امروز قدرتی بی نظیر را در منطقه را بوجود آورده که گوشه‌ای از آن در این رزمایش به نمایش درمی‌آید.
 
وی با اشاره به تأثیر تحریمها بر ارتقای توان موشکی سپاه گفت: بحمدا... امروز تقریباً صد در صد تولیدات ما بومی بوده و متکی به خارج نیستیم؛ ما در این تحریمها رشد کرده و خودکفا شده‌ایم.
 
سرلشکر جعفری با بیان اینکه مسئولین ارتقای توان موشکی را خط قرمز نظام دانسته و بر آن وحدت نظر دارند گفت: دشمنان ما نیز این را دریافته‌اند که گسترش تحریم‌ها و فشارهای امنیتی تأثیری بر ارتقای توانمندی‌های ما نداشته است، لذا با اعمال تحریم‌های اقتصادی درصددند ما را در حوزه موشکی محدود کنند.
 
فرمانده کل سپاه پیام رزمایش اقتدار ولایت را امنیت برای ملت ایران و کشورهای همسایه منطقه عنوان و تصریح کرد: امنیت ایران، امنیت کشورهای منطقه است و تمام تلاش ما در راستای برقراری امنیت کشورمان می‌باشد.
 
وی با تأکید بر اینکه دستهای سپاهیان اسلام در برابر دشمنان همواره بر روی ماشه است گفت:دشمنان انقلاب اسلامی و امنیت منطقه باید از غرش موشک‌های سپاه در هراس باشند.
 
سرلشکر جعفری در پایان با بیان اینکه بیشترین تهدید متوجه جمهوری اسلامی ایران از سوی صهیونیست‌ها است گفت:هرکس که بیشتر با ایران اسلامی دشمنی دارد به طور طبیعی از این آمادگی‌ها و توانمندی‌ها در هراس و وحشت است و از آنجا که برد غالب موشک‌های ما رژیم غاصب صهیونیستی را در بر می‌گیرد ،از این رو بیشترین نگرانی را آنها دارند.
 
 
منبع: ایسنا


:: برچسب‌ها: فرمانده سپاه ، سردار جعفری ، موشک بالستیک ، تحریم ها ، خودکفایی ، ایران ,
:: بازدید از این مطلب : 112
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 اسفند 1394 | نظرات ()