نوشته شده توسط : rf

زوپو (Zopo) برند چینی است که سال‌های گذشته اخبار بسیاری از آن منتشر شده بود. این کمپانی چینی طی چند سال گذشته تنها دو گوشی هوشمند Speed 7 و Speed 7 Plus را عرضه کرده است، تلفن‌های هوشمندی که به‌واسطه قیمتشان شهرت پیداکرده‌اند؛ با این‌ حال کمپانی چینی زوپو به این دو گوشی هوشمند اکتفا نکرده و در جریان کنفرانس موبایل بارسلون MWC 2016 جدیدترین گوشی هوشمند منحصربه‌فرد خود را رونمایی کرد. Zopo Speed 8 عنوان اولین موبایل ده هسته‌ای دنیا را از آن خود کرده و مجهز به پردازنده ده هسته‌ای ۶۴ بیتی از نوع مدیاتک Helio X20 است.

Zopo-Speed-8_8

این گوشی هوشمند رکوردشکن، بدنه‌ای از جنس فلز دارد، حافظه رم آن 4 گیگابایت بوده و مجهز به حافظه داخلی 32 گیگابایتی است. زوپو Speed 8 صفحه‌نمایش نسبتا بزرگ 5.5 اینچی با وضوح 1920 در 1080 پیکسل را داراست و باتری ۳۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی آن مجهز به فناوری شارژ سریع است.

Zopo-Speed-8_7-1600x1067

علاقه‌مندان به عکاسی با این گوشی هوشمند می‌توانند از دوربین اصلی قدرتمند 21 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی مجهز به فلاش دوگانه LED استفاده کنند. سیستم‌عامل زوپو Speed 8 اندروید 6.0 مارشمالو بوده و به امکاناتی همچون اسکنر اثرانگشت، USB Type-C و پشتیبانی از NFC و 4G نیز مجهز است. هر دو دکمه پاور و تنظیم صدا در سمت راست و شیار سیم‌کارت نیز در سمت چپ این گوشی تعبیه‌شده است.

Zopo-Speed-8_5

این گوشی هوشمند ده هسته‌ای تنها در دورنگ سفید و مشکی عرضه خواهد شد. هنوز زمان عرضه و قیمت این دستگاه توسط شرکت سازنده اعلام‌نشده است.



:: برچسب‌ها: گوشی، باطری، افزایش عمر ، ده هسته ای ، مگاپیکسل ,
:: بازدید از این مطلب : 113
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rf

ایران از تهدید ما به لرزه افتاده!

نشریه نیوزویک در گزارشی مدعی شد تهدید عربستان برای مداخله نظامی در سوریه، ایران را ترسانده است.

ایران از تهدید ما به لرزه افتاده!

به گزارش افکارخبر،نیوزویک در گزارشی به قلم "جی متیو مکینز" مدعی شد: زمانیکه عربستان برای دخالت نظامی در میدان جنگ داخلی سوریه اعلام آمادگی کرد، این احتمال وجود داشت که امارات متحده و بحرین نیز به تبعیت از آن، برای حضور نظامی در سوریه اعلام آمادگی کنند. در این شرایط قطر نیز، دست‌کم به شکل نمادین، به پیروی از عربستان می‌پردازد.

 

نیوزویک مدعی شد: اعزام نیروهای نظامی چند کشور کوچک عرب در حوزه خلیج فارس به سوریه، بعید است تغییر چندانی در معادلات جنگی این کشور بوجود آورد؛ اما می‌تواند یک جنگ نیابتی میان ایران و عربستان، آنهم در زمین سوریه بوجود آورد.

 

حضور احتمالی نیروهای نظامی ائتلاف عرب در جنگ سوریه، در پی حضور پررنگ ایران در این کشور، ناکارآمد بودن کمک‌های مالی عربستان به مخالفان "بشار اسد،" رئیس جمهور سوریه،افزایش احتمال نفوذ ائتلاف ایرانی- روسی به شهر حلب و بی‌نتیجه ماندن مذاکرات صلح ژنو، مطرح شد. 

 

آمریکا بارها کشورهای حوزه خلیجه فارس را برای ایفای نقشی جدی‌تر در بحران داخلی سوریه تحت فشار قرار داده است. در این میان ترکیه هم وارد میدان شد و از حمایت و همکاری با عربستان در سوریه استقبال می‌کند. سوال مهم اینجاست که ایران، ارتش سوریه و حامیان آن در مقابل تصمیم دخالت نظامی عربستان چگونه موضع‌گیری می‌کنند.
 
تاکنون نه تهران و نه دمشق وقت خود را برای مقابله با ریاض و تهدیدات آن هدر نداده‌اند. "ولید معلم" وزیر امور خارجه سوریه در پاسخ به تهدید نظامی عربستان به یک جمله بسنده کرد و گفت: نیروهای متجاوز خارجی را با تابوت به خانه برمی‌گردانیم.

 

نیوزویک نوشت: مقامات ایران تاکید می‌کنند هدف عربستان مقابله با داعش نیست زیرا این گروه تروریستی دست پرورده همین کشور است. درصورتیکه عربستان وارد جنگ سوریه شود، آمریکا از آن حمایت خواهد کرد و به این ترتیب مقابله با عربستان برای ایران دشوار خواهد شد. ممکن است کار به تقابل ایران و آمریکا در سوریه کشیده شود، درحالیکه دو کشور به تازگی در مسیر بهبود روابط دیپلماتیک قدم برداشته‌اند.

 

این نشریه در ادامه مدعی شد: ایران و روسیه دو اهرم مهم و تاثیرگذار در مذاکرات صلح سوریه هستند زیرا هر دو در بحران داخلی سوریه دخالت نظامی دارند. ایران هرگز اجازه نمی‌دهد این برتری در سوریه به سود کشور دیگری تغییر کند.


:: برچسب‌ها: ایران , عربستان , تهدید , حمله , داعش , سوریه ,
:: بازدید از این مطلب : 81
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rf

سخنان مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار مردم نجف‌آباد:

دوقطبی مجلسِ«دولتی- ضددولتی» دروغین است/ تکرار ادبیات«تندرو- میانه‌رو» هدف دشمن را تأمین می‌کند

 

رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران حضرت آیت الله خامنه ای

رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران حضرت آیت الله خامنه ای
دیدار هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم نجف آباد
دیدار هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم نجف آباد
رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران حضرت آیت الله خامنه ای
رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران حضرت آیت الله خامنه ای

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (چهارشنبه) در دیدار پرشور هزاران نفر از مردم نجف آباد، در سخنان مهمی، ضمن تبیین دقیق دو واژه «میانه رو و تندرو» و دعوت همه مردم بویژه مسئولان و سیاسیون به هوشیاری در قبال ترفند دشمن برای ایجاد دو قطبی های دروغین و القایی در فضای انتخاباتی،  انتخابات را «عرصه قد برافراشتن ملی» و تجلی وفاداری و ایستادگی ملی و حمایت از عزت و استقلال کشور دانستند و تأکید کردند: همه کسانی که به عزت ایران اسلامی علاقه‌مندند باید در انتخابات روز جمعه شرکت کنند و دنیا در روز هفتم اسفند خواهد دید که مردم ایران، چگونه مشتاقانه در پای صندوق های رأی حاضر خواهند شد.

همه کسانی که به عزت ایران اسلامی علاقه‌مندند باید در انتخابات شرکت کنند

حضرت آیت الله خامنه ای، ضمن گرامیداشت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، به دو انتخابات بسیار مهم مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان در روز جمعه، اشاره کردند و گفتند: اهمیت اصل انتخابات در کشور، فقط بواسطه رأی دادن نیست بلکه انتخابات به معنای سینه سپر کردن و عرض اندام ملت ایران در مقابل دشمن، بعد از انواع فشارها و تحریم های ظالمانه و تبلیغات خباثت آمیز است.

ایشان حضور گسترده مردم در انتخابات را موجب هیبت و عظمت مجدد انقلاب اسلامی در جهان خواندند و افزودند: انتخابات علاوه بر نشان دادن «قدرت و عزم و ایستادگی ملی»، وفاداری، شجاعت و دلیری یک ملت بزرگ را در کارزار مقابله با اهداف غرض آلود، نشان خواهد داد.

رهبر انقلاب بعد از تبیین اهمیت حضور آحاد واجدان شرایط رأی دادن در انتخابات، به ترفندهای دشمن در ۳۷ سال گذشته، در مقاطع مختلف انتخاباتی اشاره کردند و گفتند: «انکار و دروغ خواندن انتخابات در ایران»، «تلاش برای حضور کم رنگ و کم تعداد مردم در انتخابات»، و «القای بی فایده بودن حضور در انتخابات به دلیل مشخص بودن نتیجه آن از قبل»، از جمله تبلیغات بدخواهان برای سست کردن حضور مردم در انتخابات، در طول سالهای گذشته بود و حتی در برخی دورانها، مقامات امریکایی صراحتاً موضع گیری کردند.

حضرت آیت الله خامنه ای با تأکید بر اینکه امریکایی ها اکنون بر اساس تجربه، دریافته اند که موضع گیری صریح، نتیجه عکس خواهد داشت، افزودند: بر همین اساس امریکاییها در این انتخابات سکوت کرده اند اما عوامل و ریزه‌خواران آنها به روش های مختلف مشغول اجرای ترفندی جدید هستند.

ایشان در تشریح این ترفند جدید گفتند: بدخواهان ملت ایران برای این انتخابات، به ایجاد «دو قطبی‌های دروغین» روی آورده اند تا القای وجود دو دستگی در مردم، بکنند.

رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه طبیعت انتخابات، همچون هر مسابقه ای، شور و نشاط و برتری و عدم برتری است، خاطرنشان کردند: این برتری یا عدم برتری در انتخابات به معنای دو قطبی شدن ملت و ایجاد دو دستگی در جامعه و دشمنی و عناد مردم با یکدیگر نیست و القای وجود این دو قطبی در ایران، دروغ است.

حضرت آیت الله خامنه ای، دو قطبی واقعی در ایران را دو قطبی میان «وفاداران به انقلاب اسلامی و اصول امام (ره)»، و «جبهه استکبار و همفکران آن» خواندند و افزودند: البته در این دو قطبی، قاطبه ملت ایران، «انقلابی و علاقه مند به انقلاب و وفادار به امام(ره) و تفکر و اصول ایشان» هستند.

دو قطبی واقعی، دو قطبی میان «وفاداران به انقلاب اسلامی و اصول امام (ره)» و «جبهه استکبار و همفکران آن» است

ایشان گفتند: منشأ اصلی دو قطبی سازی های دروغین، در خارج از کشور است اما متأسفانه برخی اوقات در داخل نیز تکرار می شود.

رهبر انقلاب اسلامی، دو قطبیِ «مجلس دولتی» و «مجلس ضد دولتی» را یکی از دو قطبی های دروغین در فضای انتخاباتی برشمردند و افزودند: طراحان این دو قطبی تلاش دارند تا اینگونه القا کنند که بخشی از مردم ایران طرفدار مجلس دولتی هستند و بخش دیگر، مخالف مجلس دولتی، در حالی که ملت ایران نه مجلس دولتی می خواهد و نه مجلس ضد دولتی.

حضرت آیت الله خامنه ای تأکید کردند: ملت ایران مجلسی می خواهد که «متدین»، «متعهد»، «شجاع»، «فریب نخور»، «مقاوم در مقابل زیاده خواهی ها و طمع ورزی های استکبار»، «مدافع عزت و استقلال ملی»، «علاقمند واقعی به پیشرفت کشور»، «معتقد به حرکت علمی استعدادهای جوان»، «معتقد به اقتصاد درون زا»، «آشنا با درد مردم» و «مصمم به حل مشکلات مردم» باشد و مرعوب امریکا نشود و به وظایف قانونی خود عمل کند.

ایشان افزودند: آحاد ملت ایران به دنبال چنین مجلسی هستند و نه مجلس طرفدار فلان شخص یا فلان شخص دیگر.

رهبر انقلاب اسلامی سپس به طراحی های امریکا برای بعد از برجام اشاره و خاطرنشان کردند: امریکاییها بعد از برجام، طرحی برای ایران و طرحی هم برای منطقه داشتند که همچنان پیگیر آنها هستند زیرا به خوبی می دانند که کدام کشور در مقابل اهداف پلید آنها در منطقه، محکم ایستاده است.

حضرت آیت الله خامنه ای، استفاده از نفوذی ها را راهکار امریکاییها برای طراحی خود در ایران دانستند و گفتند: از هنگامی که موضوع نفوذ و لزوم هوشیاری در قبال نفوذی ها مطرح شد، عده ای در داخل بر آشفته شده اند که چرا دائماً حرف از نفوذ زده می شود اما این برآشفتگی بیجا و بی مورد است.

ایشان تأکید کردند: موضوع نفوذ و نفوذی واقعی است اما گاهی اوقات فرد نفوذی خودش هم متوجه نیست که در چه مسیری قرار گرفته است.

رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به سخنان امامِ هوشیار و مجرّب مبنی بر اینکه گاهی اوقات سخن دشمن با چند واسطه از زبان افراد موجه شنیده می شود، افزودند: این فردِ موجه، نه پولی گرفته و نه تعهدی داده است اما بدون آنکه بداند، سخن دشمن را تکرار می کند و در واقع به نوعی زمینه ساز نفوذ شده است.

حضرت آیت الله خامنه ای به نمونه هایی از نفوذی هایی که احیاناً خودشان هم متوجه نبوده‌اند، اشاره کردند و گفتند: در سالهای گذشته در صحن علنی مجلس، یکی از نمایندگان، با تکرار حرف دشمن، نظام اسلامی را متهم به دروغگویی کرد.

رهبر انقلاب در اشاره به نمونه‌ای دیگر افزودند: در دورانی که هیأت مذاکره کننده هسته ای کشورمان، مشغول مذاکره سخت و در واقع مبارزه با طرف مقابل بود و رئیس جمهور محترم فعلی نیز، رئیس هیأت مذاکره کننده بود، عده‌ای طرحی سه فوریتی را به مجلس آوردند که تأیید حرف طرف مقابل ما در مذاکرات بود و رئیس جمهور محترم فعلی در آن زمان از این طرح گلایه کرد و گفت این طرح به نفع دشمن است.

رهبر انقلاب اسلامی، همه مردم به‌ویژه مسئولان و سیاسیون را به هوشیاری آگاهانه در مقابل نفوذ دشمن فراخواندند و خاطرنشان کردند: لازمه مراقبت این است که اگر دشمن با هدف ایجاد دودستگی در مردم، از فلان گروه یا فرد تعریف می‌کند، بی‌درنگ ابراز بیزاری و در مقابل او موضع‌گیری شود.

در مقابل تعریف دشمن، بی‌درنگ موضع‌گیری و ابراز بیزاری کنید

حضرت آیت الله خامنه ای با یادآوری سخنان امام(ره) مبنی بر اینکه «اگر دشمن از شما تعریف کرد، در رفتار و کارهای خود تردید کنید»، افزودند: این سخن، «دستورالعمل انقلاب» است، بنابراین باید در مقابل تعریف بیگانه، سریع موضع‌گیری کرد و دچار غفلت نشد.

ایشان تأکید کردند: لازمه اداره کشوری با این وسعت و پیش بردن امور مردمی به این بزرگی و رشادت، «هوشیاری، چشم باز و عزم راسخ» در مقابل دشمن است.

رهبر انقلاب، مسئولان و سیاسیون را همچنین به پرهیز از تکرار ادبیات سیاسی دشمن، بویژه استفاده از تعبیر «تندرو» و «میانه رو» توصیه کردند و افزودند: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، بدخواهان این تعبیر را بکار بردند و منظور آنها از تندرو کسانی است که نسبت به انقلاب اسلامی و تفکر و اصول امام پایبندتر و مصمم تر هستند و مقصود آنها از میانه رو کسانی هستند که در مقابل بیگانگان، تسلیم و سازش پذیرتر هستند.

حضرت آیت الله خامنه ای گفتند: کسانی که در داخل این تعابیر را بکار می برند باید معارف اسلامی را به دقت مطالعه کنند زیرا در اسلام، چنین تقسیم بندی وجود ندارد و میانه و وسط، به معنای «راه مستقیم» است، بنابراین در مقابل راه میانه، تندروی قرار ندارد بلکه منحرفین از صراط مستقیم قرار دارند.

ایشان افزودند: در مسیر مستقیم ممکن است عده ای تندتر بروند و عده ای هم کندتر، که این اشکالی ندارد.

رهبر انقلاب اسلامی خاطرنشان کردند: در ادبیات سیاسی بیگانه، به داعش نیز تندرو می گویند در حالیکه داعش منحرف از اسلام، قرآن و صراط مستقیم است.

حضرت آیت الله خامنه ای در جمع بندی این بخش از سخنان خود گفتند: کسانی که در بیرون مرزها تعبیر تندرو را بکار می برند، مقصودشان جریان وفادار به انقلاب و حزب اللهی‌ها است، بنابراین در داخل باید مراقبت شود که با تکرار این تعابیر، هدف دشمن تأمین نشود.

مقصود دشمن از تندروها، جریان وفادار به انقلاب و حزب اللهی‌هاست

ایشان با اشاره به اعتراف امریکاییها مبنی بر اینکه در ایران هیچ میانه رویی وجود ندارد تأکید کردند: قاطبه ملت ایران طرفدار انقلاب هستند و بر انقلاب پافشاری می کنند، البته ممکن است برخی اوقات اشتباه و لغزش هم باشد اما هیچیک از ملت ایران طرفدار وابستگی به آنها نیست.

رهبر انقلاب اسلامی به اهمیت چگونگی «انتخاب» نیز اشاره کردند و خطاب به مردم گفتند: نتیجه هرگونه انتخاب شما در این انتخابات اعم از انتخاب خوب و یا بد به خودِ شما باز خواهد گشت، بنابراین سعی شود که انتخاب درستی انجام گیرد.

حضرت آیت الله خامنه ای، رضایت یا نارضایتی خداوند متعال را یکی دیگر از نتایج چگونگی انتخاب برشمردند و افزودند: تلاش شود تا انتخاب با دقت و بصیرت و با شناخت درست، انجام شود.

ایشان تأکید کردند: برای انتخاب نمایندگان مجلس شورای اسلامی و خبرگان حتماً از تدین، تعهد، وفاداری به انقلاب، ایستادگی در راه انقلاب، مرعوب نشدن در مقابل دشمن و عزم و شجاعت داوطلبان مطمئن شوید و سپس رأی دهید.

رهبر انقلاب اسلامی خاطرنشان کردند: اگر برخی افراد را هم نمی شناسید نگویید که رأی نمی دهم بلکه باید با افرادی که نسبت به دین، تعهد و بصیرت آنها اطمینان دارید، مشورت کنید.

برای انتخاب درست، با افرادی که نسبت به دین، تعهد و بصیرت آنها اطمینان دارید، مشورت کنید

حضرت آیت الله خامنه ای با تأکید بر اینکه در این مسیر، راه، هدف و وظیفه و تکلیف روشن است، افزودند: اگر این کار بزرگ درست انجام شود، قطعاً در آن صورت، خداوند یاری خواهد کرد و نتیجه انتخابات هرچه که باشد، به نفع کشور خواهد بود.

ایشان گفتند: اعتقاد راسخ دارم که با وجود همه تلاشهای بدخواهان، خداوند پیروزی نهایی را برای ملت ایران مقدر فرموده است و به فضل الهی دشمن نخواهد توانست به این انقلاب و نظام اسلامی ضربه ای وارد کند.

رهبر انقلاب اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با تجلیل از ایمان، صداقت و وفاداری و ایستادگی مردم نجف آباد در مسیر انقلاب اسلامی گفتند: مردم نجف آباد، در دوران نهضت اسلامی شور و شعور و فهم بالای خود را در حمایت از مبارزه نشان دادند و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز در مقاطع مختلف بویژه دوران دفاع مقدس بار دیگر رشادت، غیوری، ایستادگی و کارآمدی خود را به نمایش گذاشتند.

پیش از بیانات رهبر انقلاب اسلامی،حجت الاسلام و المسلمین حسناتی امام جمعه نجف آباد با اشاره به رشادت ها و حماسه های مردم شهیدپرور این شهر در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و تقدیم بیش از ۲۵۰۰ شهید، گفت: مردم باوفای نجف آباد بر عهد و پیمانی که با اسلام و قرآن و با امام(ره) و رهبر فرزانه انقلاب بسته اند، تأکید دارند و تا آخرین قطره خون بر این عهد خواهند ماند.



:: برچسب‌ها: دیدار رهبر انقلاب , نجف آّباد , مجلس , دشمن , انتخابات ,
:: بازدید از این مطلب : 84
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rf

هشدار قرمز برای نیروی دریایی آمریکا در برابر ایران

گزارش ویژه اندیشکده آمریکایی حکایت از پایان برتری مطلق نیروی دریایی آمریکا در جهان با ظهور کشورهای ایران، روسیه و چین و سرمایه‌گذاری آن‌ها روی سامانه‌های دفاعی و تهاجمی دارد.

هشدار قرمز برای نیروی دریایی آمریکا در برابر ایران

به گزارش افکارخبر، اندیشکده آمریکایی «امنیت آمریکای نوین» در گزارشی به نام «هشدار قرمز برای نیروی دریایی آمریکا» نوشت: برتری تمام عیار نیروی دریایی آمریکا به ویژه ناوهای هواپیمابر آن در برابر رقبایی چون روسیه، چین و ایران به پایان رسیده است.

بر اساس این گزارش، برتری بلامنازع نیروی دریایی آمریکا در جهان در حال خاتمه است زیرا کشورهایی چون چین، روسیه و ایران درحال توسعه سامانه‌های دفاعی هستند.

در این گزارش آمده است: ایجاد راهبردهایی با نام  منطقه عدم دسترسی» یا «دسترسی ممنوع» از سوی نیروهای دشمن تهدید رو به رشدی برابر ناوهای هواپیمابر آمریکا محسوب می‌شوند و در حالی‌که نیروی دریایی آمریکا از آزادی عمل خود در اقیانوس‌های جهان بهره‌مند می‌شود، اما روزهای بدون چالش و برتری بلامنازع در حال خاتمه هستند.

اندیشکده امنیت آمریکای نوشت: برخی کشورها چون چین، روسیه و ایران در سال‌های اخیر در ایجاد مناطق دسترس ممنوع با قابلیت‌هایی چون سامانه دفاع هوایی پیشرفته، موشک‌های بالستیک و کروز ضدکشتی، زیردریایی و ناوهای هواپیمابر سرمایه گذاری کرده‌اند. قابلیت‌هایی که در سال‌های آتی متعدد می‌شوند.

در بخش دیگر گزارش یاد شده با توصیه بر آمریکا آمده است: آمریکا باید به بررسی ارتباط بین بخش هوایی و ناوهای خود پرداخته و گزینه‌های نوین خلاقانه را برای عملیات آینده فراهم آورد.

 در این گزارش ضمن اشاره به وجود موشک‌های سطح به هوای چین موسوم به «HQ-9» در نزدیکی سواحل مصنوعی این کشور علیه ناوهای هواپیمابر آمریکا، بر سرمایه گذاری واشنگتن بر زیر دریایی‌ها و پهپادهای دور پرواز قابل نشست و برخاست بر ناوهای هواپیمابر اشاره شده است.



:: برچسب‌ها: ایران، آمریکا، روسیه ، نیروی دریایی ، ناو ، سامانه های دفاعی ,
:: بازدید از این مطلب : 76
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rf

دستمال رو دیگه بذار کنار...مادر رفت!

افسران - دستمال رو دیگه بذار کنار...مادر رفت!
 
yasemadine1 بشکنه دستت مغیره!
بی مادریمون تسلیت..!


:: برچسب‌ها: مادر ، ,
:: بازدید از این مطلب : 76
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rf
رئیس انجمن رادیوتراپی آنکولوژی ایران گفت:
رونمایی از گلکسی S7 سامسونگ+ تصاویر
گلکسی اس 7 و اس 7 اج از بسیاری از جهات به جز سایز نمایشگر شبیه هم هستند به طوریکه نمایشگر هر دو گوشی از نوع سوپر آمولد کواد اچ دی است ولی سایز نمایشگر اس 7 اج 5.5 اینچ است و اس 7 معمولی نمایشگر 5.1 اینچی دارد.
 
گوشی رونمایی از گلکسی S7 سامسونگ+ تصاویر
 
به این مطلب امتیاز دهید
شما قبلا به این مطلب رای داده اید
0% 0% بازدید
 
[-] اندازه متن [+]
 
 
 

به گزارش سرویس علمی جام نیـوز به نقل از عصر ایران،  شرکت سامسونگ در کنگره جهانی موبایل 2016 در بارسلون اسپانیا دو پرچمدار جدید را به خانواده اسمارت فونهای سری گلکسی اضافه کرد.



همان‌طور که انتظار می‌رفت این شرکت گوشی‌ساز کره‌ای در مراسم ویژه‌ای در کنگره جهانی موبایل گلکسی S7 و گلکسی S7 EDGE را معرفی کرد.



قیمت پرچمداران جدید سامسونگ هنوز مشخص نشده است. این گوشی‌های جدید در سه رنگ نقره‌ای تیتانیوم، مشکی اونیکس و طلایی پلاتینی عرضه خواهند شد.



اگرچه گلکسی S7 Edge در هر سه رنگ عرضه می‌شود ولی S7 فقط در دو رنگ مشکلی اونیکس و طلایی پلاتینی عرضه خواهد شد.



سفارشات این گوشی 23 فوریه راس ساعت 8 آغاز و گوشی‌ها 11 مارس در فروشگاه‌های سامسونگ خواهد بود.



گلکسی اس 7 و اس 7 اج از بسیاری از جهات به جز سایز نمایشگر شبیه هم هستند به طوریکه نمایشگر هر دو گوشی از نوع سوپر آمولد کواد اچ دی است ولی سایز نمایشگر اس 7 اج 5.5 اینچ است و اس 7 معمولی نمایشگر 5.1 اینچی دارد.
 

وضوح نمایشگر هر دو گوشی 2560 در 1440 پیکسل است. هر دو گوشی حافظه داخلی استاندارد 32 گیگابایتی، بدنه فلزی و شیشه منحنی 3D در قسمت پشتی، نمایشگر همیشه روشن برای نمایش ساعت، تاریخ و نوتیفیکیشن‌ها دارند.

محصولات جدید سامسونگ هر دو ضدآب، ضد گرد و غبار، دارای باتری تقویت شده هستند و حافظه داخلی آنها تا 200 گیگابایت بوسیله کارتهای حافظه میکرو اس دی قابل ارتقا است.

سخنگوی سامسونگ می‌گوید: ما در مدل S6 به این دلیل این قابلیت‌ها را نگنجاندیم زیرا روی طراحی مجدد این گوشی متمرکز بودیم. ما احساس کردیم افزدون قابلیت ضد آب بر حجم گوشی خواهد افزود. ما برای تمام این قابلیت‌ها به حرفهای مشتریان خود گوش دادیم و اکنون در این مرحله با توجه به پیشرفتهای خود در طراحی و فن آوری، بدون قربانی کردن ظاهر و طراحی که مردم در خانواده گلکسی اس 6 دوست داشتند، آنها را به S7 اضافه کرده ایم.

این دو گوشی می‌توانند به مدت 30 دقیقه عمق 5 فوت زیر آب را تحمل کنند بدون اینکه آب در آنها نفوذ کند.

گلکسی اس 7 از یک باتری 3000 میلی آمپر بر ساعت بهره می‌برد که در مقایسه با باتری 2500 میلی آمپر در نسخه اس 6 بهبود قابل توجهی داشته است. نسخه اس 7 اج نیز دارای باتری 3600 میلی آمپر بر ساعت است که نسبت به باتری 2600 میلی آمپر اس 6 اج بسیار قوی تر شده است.

این دو گوشی نه تنها از کابل شارژ سریع بلکه از امکان شارژ بیسیم برخوردار هستند، امکانی که در اس 6 وجود نداشت. سامسونگ اعلام کرده که سرعت شارژ اس 7 با نوت 5 برابری می‌کند.

باتری پرچمداران جدید سامسونگ امکان تعویض ندارد و سامسونگ در این باره میگوید به این نتیجه رسیده که برای رسیدن به بهترین عملکرد در زمینه ضد آب بودن گوشی باید باتری وکیوم داشته باشد.

گلکسی اس 7 و اس 7 اج دارای سیستم عامل اندروید شش مارشمالو، پردازنده اسنپ دراگون 820، رم چهار گیگابایتی، بلوتوث نسخه 4.2 LE، وای-فای a/b/g/n/ac 802.11، ANT+ و یو اس بی 2.0 را پشتیبانی می‌کنند.

 

 

 

 

 



:: برچسب‌ها: گلکسی s7 ، رونمایی ، سامسونگ ,
:: بازدید از این مطلب : 113
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rf

 

 
 

کامرون: رکن اصلی تحریم‌ها علیه ایران و روسیه انگلیس بود

 
 

نخست وزیر انگلیس اذعان کرد: اعمال تحریمهای موثر علیه ایران و روسیه با عضویت انگلیس در اتحادیه اروپا ممکن شد و انگلیس رکن اصلی میان اروپا و آمریکا برای اثر گذاری این تحریم ها بود.

 

به گزارش گروه بين الملل خبرگزاري دانشجو، دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس در اظهاراتی در پارلمان این کشور درباره ایران و توافق هسته ای گفت: وقتی مساله کمک به حل مسائل در جهان باشد، کاری که به امنیت بیشتر مردم کشورمان منجر می شود، توافق بهتر و بزرگتر درباره تغییرات آب و هوایی، به دست آوردن امتیازات بیشتر در حالیکه در داخل اتحادیه اروپا هستیم، حصول اطمینان از تحریمهایی ضد ایران که کار ساز باشد تا آنها برنامه هسته ای خود را رها کنند، آیا ما این کارها را از طریق اتحادیه اروپا و دیگر نهادها انجام می دهیم؟

قطعا همین طور است، اطمینان از اینکه می توانیم در برابر تجاوز روسیه در اوکراین بایستیم، ما رکن اصلی میان اتحادیه اروپا و آمریکا برای موثر شدن این تحریمها بوده ایم.

 

اگر در این مدت ما خارج از اتحادیه اروپا بودیم، نمی توانستیم در تصمیم گیریها خیلی تاثیرگذار باشیم، در حالیکه به علت عضویت انگلیس در اتحادیه اروپا، این ما هستیم که در مسائل میان اروپا و آمریکا تصمیم سازی می کنیم و تصمیمها را جلو می بریم و ما به این طریق کارها را برای مردم خود انجام می دهیم.



:: برچسب‌ها: ایران، روسیه ، انگلیس ، تحریم ,
:: بازدید از این مطلب : 107
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rf

 
آل سعود به زودی سقوط خواهد کرد!
 
 

یک نشریه برجسته آمریکایی مدعی شد که رژیم آل سعود دیگر دوام نخواهد آورد‍ و آمریکا بهتر است خود را برای این واقعه آماده کند.

 

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاري دانشجو، به نقل از اشراف، مجله آتلانتیک در مقاله‌ای به قلم سارا چایز عضو ارشد اندیشکده کارنگی و یکی از مشاوران ویژه اسبق رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا و الکس دیوال مدیر اجرایی بنیاد صلح جهانی و از اساتید پژوهشگر دانشگاه فلچر نوشت: عربستان سعودی اصلا یک کشور محسوب نمی‌شود. فضای تجاری آن تا آن حد فاسد است که سازمان‌های جنایی را به خاطر متبادر می‌کند و ایالات متحده باید برای روز بعد از فروپاشی آن آماده باشد.

 


مرکز رصد راهبردی اشراف بدون تایید محتوا و ادعاهای مطرح شده در این گزارش، ترجمه کامل آن را صرفا جهت اطلاع نخبگان، کارشناسان، پژوهشگران، دانشجویان و تصمیم‌گیران عرصه سیاسی کشور از رویکردها و دیدگاه‌های اندیشکده‌های غربی منتشر می‌کند و دروغ پراکنی‌ها، اطلاعات نادرست، اتهامات و القائات این گزارش‌ مورد تأیید اشراف نمی‌باشد.


 

عربستان رکن اساسی سیاست خاورمیانه‌ای آمریکا در نیم قرن اخیر

نیم قرن است که نظام پادشاهی عربستان سعودی رکن اساسی سیاست خاورمیانه‌ای ایالات متحده بوده است. تأمین تضمین‌شده نفت برای آمریکا امنیتی تضمین‌شده را برای آن به ارمغان آورده است. با وجود اقدامات مستبدانه و صادر کردن تندروی‌های وهابی در منطقه، واشنگتن هنوز این هم‌پیمان خود را جزو دسته گروه‌های «میانه‌رو» تقسیم‌بندی می‌کند. اعتماد ایالات متحده به این کشور تا آن حد است که عوامل ویژه ایالات متحده از پول‌های نفتی عربستان به عنوان پول رشوه برای مبارزه با تروریسم استفاده می‌کنند و شکی هم به دل راه نمی‌دهند. در نظر آنها، این نظام پادشاهی در دریایی از هرج‌ومرج، تنها کشور باثبات منطقه است.

 

نظام عربستان ماندگار نخواهد بود

اما آیا واقعاً همین‌طور است؟

در حقیقت عربستان سعودی اصلاً یک کشور محسوب نمی‌شود. دو راه برای توصیف این کشور وجود دارد: در مقام یک تشکیلات اقتصادی سیاسی با روش تجارتی هوشمندانه اما ناپایدار و پایان‌یافتنی، یا ماهیتی چنان فاسد که سازمان‌های جنایی با ساختار قدرت افقی و عمودی را به ذهن متبادر می‌کند. به هر دو شکل، این نظام ماندگار نخواهد بود. وقت آن رسیده است که تصمیم‌گیران در ایالات متحده برای فروپاشی نظام شاهنشاهی عربستان سعودی خود را آماده کنند.

ما در گفتگوهای اخیر خود با مسئولین دولتی و نظامی با تعجب شاهد بودیم که چطور آنها در مواجهه با این نظر انگشت حیرت به دندان می‌گیرند. این تحلیلی است که آنها باید مدنظر قرار دهند.

 

استبداد در عربستان بیداد می‌کند

یک روش درک این مطلب به این صورت است: پادشاه عربستان، رئیس هیئت‌مدیره تجارتی خانوادگی است که نفت را به حقوق و مزایا برای کارکنانی تبدیل می‌کند که در مقابل وفاداری سیاسی خود را به او می‌فروشند. این کارکنان دو شکل دارند: پرداخت‌های نقدی دریافت می‌کنند، یا امتیازهای تجاری که به این روش تعداد افراد وفادار به شاه به نحو فزاینده‌ای زیاد می‌شود و میزان اندکی از کالاها و فرصت‌های شغلی نیز برای عوام باقی می‌ماند. «چماق» زور هم با سازمان‌های امنیت داخلی قدرتمندی بر سر عوام نگه‌داشته می‌شود که سراپا مجهز به تجهیزات آمریکایی هستند.

ایالات متحده همیشه بر روی این نکته تکیه کرده است که این خانواده میزان بی‌انتهایی پول دارد که به وسیله آن وفاداری سیاسی را می‌خرند. حتی حالا که قیمت نفت پایین است و مقامات سعودی خرید تسلیحات و ماجراجویی‌های نظامی خود در یمن و دیگر نقاط را بالا برده‌اند نیز پول‌های ریاض تمامی ندارد.

 

عربستان به شدت به پول نقد نیاز دارد

البته، افزایش تولید نفت با وجود پایین بودن قیمت آن (تا ۱۶ فوریه که عربستان و روسیه بعد از میزان بالای تولید در ژانویه اعلام کردند که تولید خود را متوقف خواهند نمود) ممکن است بیانگر نیاز عربستان به پول نقد باشد، سیاستی که در کنار دیگر تمهیدات راهبردی دنبال می‌کند. عرضه عمومی اولیه شرکت نفت عربستان و آمریکا هم نیاز به پول نقد را نشان می‌دهد.

 

به علاوه، یک بازار سیاسی جدا از عرضه به میزان تقاضا هم توجه می‌کند. اگر قیمت وفاداری سیاسی بالا برود چه خواهد شد؟

به نظر می‌رسد که دقیقاً همین اتفاق در حال وقوع است. ملک سلمان برای حفظ هم‌پیمانان قدرتمندی که وفاداری خود را تنها به ملک عبدالله اثبات کرده بودند باید مبالغ بسیاری خرج می‌کرد. سرنوشت دو کشور دیگر در چنین موقعیتی چنین شد. در سودان جنوبی، طبقه الیت سیری‌ناپذیر نه تنها پول نفت کشور تازه تأسیس را به جیب‌های خصوصی خود منتقل کردند، بلکه زمانی که پول‌ها تمام شد هم دست از تقاضای عظیم خود نکشیدند و نتیجه نارضایتی کوچکی بود که به هرج‌ومرج تبدیل شد. دولت سومالی از میزان قابل توجهی کمک مالی بهره‌مند است، اما در مقابل دیگر بازارهای سیاسی که مجموعه بزرگی از خریدارانی با دیدگاه‌ها و امنیت و دستورکارهای جنایی خاص خود را دارا هستند، بی‌پول مانده است. چنین قیاس‌هایی شاید به نظر رهبران سعودی توهین‌آمیز برسد، اما حقیقت همین است. اگر قیمت خریدن وفاداری به همین شکل بالا برود، این نظام پادشاهی با ناپایداری سیاسی مواجه خواهد شد.

 

مقامات عربستان به شکل یک سازمان جنایی قدرتمند عمل می‌کنند

از سوی دیگر، زمانی که مردم این کشور خواستار پاسخگو دولت هستند، مقامات سعودی به روشی شبیه به یک سازمان جنایی قدرتمند عمل می‌کنند. با شبکه‌ای تک‌قطبی و در هم تنیده از مقامات سیاسی و تجاری، مقادیر بی‌انتهای پول که کشور را به دست سرمایه‌گذاران خصوصی سپرده است، ولخرجی‌های بزرگ در خارج از کشور، و کارکردهای کشور که برای تأمین این امور تغییر کرده‌اند، شاید بتوان عربستان سعودی را با دزدسالاری‌هایی مانند یانوکوویچ در اوکراین قیاس کرد.

شهروندان عربستان، به شکل فزاینده، خود را در مقام شهروند می‌بینند و احساس می‌کنند، و نه رعیت. در کشورهایی مانند نیجریه، اوکراین، برزیل، مالدیو و مالزی مردم در مقابل دولت‌های خاطی خود و مصونیت مقامات کشوری به مخالفت برخاسته‌اند. در بیش از نیم دو جین کشور در سال ۲۰۱۵ مردم (در برخی مواقع به روشی خشونت‌آمیز) علیه فساد به تظاهرات در خیابان پرداخته‌اند. در سه مورد از آنها یا رئیس دولت تهدید یا مجبور به استعفا شده است. در دیگر مناطق، شکایاتی در مقابل رشد فزاینده حرکت‌های تندروهای اسلامی و سازمان‌های جنایت‌کاری که ادعاهای رابین‌هودی می‌کنند ابراز شده است. شاید بتوان با این حقیقت، ماجراجویی‌های خارجی روسیه و چین را هم تا حدودی توضیح داد که تلاش می‌کنند نارضایتی‌های عمومی را با حکومتداری خوب و باکیفیت مهار کنند و یا کاهش دهند.

 

اشتباهات اقتصادی و سیاسی ملک سلمان گریبانگیر عربستان خواهد شد

در حال حاضر، بیشتر اقلیت شیعه عربستان سعودی است که خواسته‌های سیاسی مطرح می‌کند. اما بعید است که اکثریت تحصیل‌کرده سنی که پیش از این ارتباط چندانی با جهان خارج نداشته‌اند، با چند موهبت کوچکی که دولت پیر آنها در ازای کارهای بزرگشان در اختیار آنها قرار می‌دهد راضی بماند. از سوی دیگر «کارگران میهمان» هم هستند. مقامات سعودی، مانند دیگر کشورهای حاشیه خلیج فارس، فکر می‌کنند که می‌توانند از میزانی بی‌انتها از علاقه‌مندان به کار در کشورشان در هر شرایطی بهره بجویند. اما تعداد شهروندان در این کشورها از میزان کارگران بسیار کمتر شده است، کارگرانی که به زودی حقوق خود را درخواست خواهند کرد.

دهه‌ها است که ریاض با صادرکردن دگراندیشانش فشار سیاسی را بر خود کم کرده است. یکی از آنها اسامه بن‌لادن بود که فتنه تندروی را در سراسر جهان اسلام برانگیخت. اما این راهبرد عواقبی هم دارد: نقد بن‌لادن به فساد عربستان سعودی را حالا دیگران به دست گرفته‌اند و در بین بسیاری از اعراب شنیده می‌شود. ملک سلمان (که البته هشتاد سالش هم هست) هوش و زیرکی برادر ناتنی‌اش عبدالله را از خود نشان نمی‌دهد. او به دیگر ابزارهای حاکمان خودکامه دست انداخته است: اعدام دگراندیشان، اقدام به جنگ‌های خارجی و تحت فشار قرار دادن و بیرون راندن مخالفان منطقه‌ای برای از میان بردن درخواست‌های شیعه‌های سعودی و افزایش شور و شوق میهن‌پرستانه. هر یک از این اقدامات خطرات خاص خود را دارد.

 

آمریکا در مواجهه با فروپاشی کشورهای به ظاهر باثبات دست‌وپایش را گم می‌کند

با ترک برداشتن قدرت ملک سلمان، احتمال وقوع چند پیامد وجود دارد. یکی از آنها وقوع نزاع و اختلافات حزبی در درون خاندان سلطنتی در نتیجه بالارفتن قیمت وفاداری در حدی که توان پرداخت آن برای هیچ کس وجود نداشته باشد، خواهد بود. مورد دیگر جنگ خارجی خواهد بود. در شرایطی که عربستان سعودی و ایران هم‌اکنون هم در سوریه و یمن در حال جنگ هستند، بالاگرفتن درگیری بسیار ساده خواهد بود. تصمیم‌گیران در ایالات متحده باید در حین تلاش برای یافتن راه‌حل منطقه‌ای برای مشکلات خاورمیانه این خطر را در خاطر داشته باشند. سناریو سوم ممکن است قیام مردمی باشد که یا به صورت تظاهرات غیرمسلحانه خواهد بود یا قیام‌های جهادی، این پیامد هم با مطالعه شرایط منطقه در سال‌های اخیر بسیار محتمل است.

آمریکا همیشه در مواجهه با فروپاشی کشورهای به ظاهر باثبات بی‌برنامه عمل می‌کند. برای این که این بار عکس‌العمل بهتری انجام دهد، ارتش آمریکا و مقامات اطلاعاتی باید حداقل و بسیار زود، طرح‌ریزی‌های دقیقی را برای آزمایش هر یک از این سناریوها و عکس‌العمل‌های احتمالی خود در مقابل آنها انجام دهند تا از خطرات وابستگی مشترک بکاهد و تغییرات را آسان‌تر از سر بگذراند. آنها باید برای یافتن خطرناک‌ترین و محتمل‌ترین پیامدی که فروپاشی عربستان یا تلاش‌های مذبوحانه حاکمان آن برای جلوگیری از این فروپاشی برای منطقه خواهد داشت به سختی کار کنند. فراتر از همه، باید از این روش تفکر «ناوبری خودکار» که سیاست‌های ایالات متحده را تا به امروز به پیش برده است دست بکشند.

«امید یک سیاست نیست» بلکه اصطلاحی پیش‌پاافتاده است. اما اینکه تصمیم به نادیده گرفتن گزینه‌ها و جایگزین‌های دیگر بگیرید، به مثابه امید داشتن است.

 

– درباره نشریه اتلانتیک:

آتلانتیک یکی از مجله‌های آمریکایی است که در ابتدا تحت عنوان ماهنامه آتلانتیک در سال ۱۸۵۷ در بوستون، ماساچوست تاسیس شد. دفتر مرکزی این نشریه در حال حاضر در واشینگتن، دی. سی. قرار دارد.

مجله آتلانتیک در حال حاضر بیش از ۴۰۰.۰۰۰ مشترک دارد و هر سال ۱۰ شماره چاپ می‌کند. همانطور که از نام پیشین به آن اشاره شده، هر ماه یک شماره چاپ می‌شد و این سیاست به مدت ۱۴۴ سال ادامه داشت تا اینکه در سال ۲۰۰۳ رسماً کلمه ماهنامه از اسم روی جلد حذف شد و در نهایت در سال ۲۰۰۷ رسماً اسم مجله به نام فعلی، آتلانتیک تغییر یافت.

عمده موضوعات چاپ شده در مجله در مورد سیاست خارجی، علم سیاست، اقتصاد، هنر، فناوری و تکنولوژی است. اما مطالب جانبی دیگری چون نقد کتاب و بررسی مسائل فرهنگی نیز در آن گنجانده می‌شود.



:: برچسب‌ها: آل سعود، سقوط ، آمریکا،فروپاشی ، جنایی ,
:: بازدید از این مطلب : 85
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rf

آلکاتل تبلت ویندوزی پلاس ۱۰ را در MWC 2016 معرفی کرد

 

آلکاتل از اولین شرکت هایی بود که کنفرانس خود در جریان کنگره جهانی موبایل بارسلون یا همان نمایشگاه MWC 2016 ، را برگذار کرد.این کمپانی در کنفرانس خبری خود از دو گوشی آیدل ۴ (Alcatel Idol 4) و آیدل ۴ اس (Alcatel Idol 4S) و تبلت ویندوزی جدید پلاس ۱۰ (Alcatel PLUS 10) رونمایی کرد که در این مطلب شما را با تبلت پلاس ۱۰ آشنا می کنیم.با گجت نیوز همراه باشید.

Alcatel-PLUS-10_3

تبلت پلاس ۱۰ اولین تبلت دو کاره مجهز به سیستم عامل ویندوز ۱۰ تولید شده توسط شرکت آلکاتل محسوب می‌شود. این تبلت ویندوزی در شرایط خاصی از قابلیت اتصال LTE Cat 4 پشتیبانی می‌کند، بنابراین در شرایطی که به اینترنت وای‌فای دسترسی ندارید می‌توانید از قابلیت برقراری اتصال LTE این تبلت استفاده کنید. این تبلت همچنین قابلیت تبدیل شدن به وای‌فای هات‌اسپات (WiFi Hotspot) را هم به همراه دارد. شایان ذکر است که چنانچه این تبلت را به هات‌اسپات تبدیل نموده و مانند یک مودم بیسیم از آن استفاده تا ۱۵ دستگاه می‌توانند به طور همزمان به آن متصل شوند.

Alcatel-PLUS-10

اما این خود تبلت پلاس ۱۰ آلکاتل نیست که از اتصال LTE پشتیبانی نماید! در واقع صفحه کلید اختصاصی آن است که اتصال LTE 4G را ارائه می‌کند. این صفحه کلید اختصاصی می‌تواند مانن یک مودم بیسیم و هات‌اسپات عمل نماید. اما بد نیست که نگاهی به خصوصیات و ویژگی‌های سخت افزاری تبلت جدید و هیبریدی کمپانی آلکاتل بیاندازیم.

تبلت آلکاتل پلاس ۱۰ از سیستم روی چیپ (SoC) اتم Z8350 کمپانی اینتل بهره‌مند است که پردازنده مرکزی چهار هسته‌ای دارد. رم آن ۲ گیگابایتی بوده و حافظه داخلی دستگاه به طور پیش فرض ظرفیت ۳۲ گیگابایتی را ارائه می‌کند. این تبلت قابلیت پشتیبانی از حافظه جانبی و رم میکرو اس‌دی (Micro SD) را هم داراست و به موجب آن می‌توانید میزان فضای ذخیره‌سازی پیش فرض ۳۲ گیگابایتی دستگاه را افزایش دهید. این تبلت یک پورت اتصال یو اس بی فول سایر، یک پورت میکرو یو اس بی و یک پورت Micro HDMI را شامل می‌شود و دوربین اصلی و سلفی مناسبی برای محصول در نظر گرفته شده است (اشاره‌ای به وضوح آن‌ها نشده). جالب است بدانید که آلکاتل برای دوربین سلفی این تبلت یک نور فلش LED اختصاصی را نیز تعبیه کرده است. صفحه نمایش این محصول هم از نوع IPS LCD با وضوح تصویر ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل در نظر گرفته شده و دستگاه به اسپیکرهای دوبل و سیستم پخش صوتی Virtual 3D یا سه بعدی مجازی مجهز است.

Alcatel-PLUS-10_2

تبلت آلکاتل پلاس ۱۰ به صورت مستقل از یک باتری ۵۸۳۰ میلی آمپر ساعتی بهره‌مند است و صفحه کلید زیبا و اختصاصی آن هم به یک باتری مجزا با ظرفیت ۲۵۸۰ میلی آمپر ساعت مجهز شده است. بنابراین در شرایطی که به طور همزمان از این دو محصول استفاده کنید ظرفیت باتری دستگاه به ۸۴۱۰ میلی آمپر ساعت می‌رسد و کمپانی آلکاتل تضمین کرده که این باتری حداقل تا ۸ ساعت دوام را برای این محصول به همراه خواهد داشت. وزن تبلت پلاس ۱۰ آلکاتل هم ۸۵۰ گرم است.

Alcatel-PLUS-10_5

گفته شده که این تبلت از نظر تنوع رنگی شامل رنگ‌های سفید، نقره‌ای متالیک، مشکلی مات و خاکستری می‌شود. کمپانی آلکاتل اعلام کرده که عرضه این تبلت از ماه ژوئن سال جاری آغاز می‌شود و دستگاه در بازارهای اروپایی، آمریکای لاتین، خاورمیانه، آفریقا و آمریکایی شمالی قابل خرید خواهد بود. متاسفانه قیمت دقیق تبلت پلاس ۱۰ آلکاتل اعلام نشده اما پیش بینی می‌کنیم که این تبلت ویندوزی و زیبا با قیمتی زیر ۳۰۰ دلار روانه بازار شود.

منبع :http://gadgetnews.ir



:: برچسب‌ها: تبلت ، ویندوز پلاس 10 ، آلکاتل ,
:: بازدید از این مطلب : 132
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rf

خبرگزاری میزان- فاصله میان عربستان با ایران هر روز بیشتر می شود و مسبب آن هم رژیم سعودی است اما در عوض دیگر کشورهای منطقه و فرامنطقه در پی آن هستند تا بتوانند روابط خود را با ایران گسترش دهند و بهبود بخشند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، سعودی ها توان خود را بر آن گذاشته اند تا دشمنی های خود را علیه ایران افزایش دهند و در این راه سعی می کنند یارگیری هم بکنند.

در این که توانسته اند یا نه باید بررسی دقیق تری شود، اما همه شواهد و اتفاقاتی که در منطقه غرب آسیا در حال وقوع است، ثابت می کند که سعودی ها در یارگیری نتوانستند موفق شوند تا دیگران را هم در دشمنی با ایران همراه خود سازند.

خاندان سعودی هنوز تنها نمانده اما رفتارهای این رژیم در منطقه باعث شده است تا دوستان او هم خود را از گزند اقدامات آنها در امان نگه دارند و از آن دوری کنند. کشورهای منطقه خلیج فارس که اعضای شورای همکاری خلیج فارس هستند، در جریان اتفاقاتی که میان ایران و عربستان بر سر اعدام آیت الله نمر و حمله به سفارت این کشور در تهران، عربستان را در همان مقطع اولیه یک همراهی سیاسی نیم بند کردند اما روباط خود را با جمهوری اسلامی ایران قطع نکردند.

عربستان خود اقدام به قطع رابطه با ایران کرد و سپس سوئیس را حافظ منافع خود در ایران برگزید. در حالی که سران سعودی توقع داشتند دیگر کشورهای عرب به ویژه عرب منطقه در راه او گام بردارند و با ایران قطع روابط کنند اما در کمال ناباوری چنین اتفاقی نیفتاد.

رفته رفته برای کشورهایی که تا اندازه ای با رژیم سعودی همراهی می کنند و در بیانیه هایی که در شورای همکاری خلیج فارس و اتحادیه عرب علیه ایران صادی شد ایران را محکوم کردند، روشن و ثابت می شود که از میان ایران و رژیم سعودی کدام یک ماندگار است و کدام رفتنی.

پادشاهی عمان هیچگاه با خاندان سعودی همراهی نکرد و همواره به عنوان کشور دوست در منطقه برای ایران ایفای نقش کرده است. از بابت کشور و دولت عمان هیچ نگرانی وجود ندارد و تاکنون بارها حسن نیت خود را ثابت کرده است.

امارات، بحرین، کویت و قطر دیگر کشورهای کوچک شورای همکاری خلیح فارس هستند که هر کدام سیاستی را نسبت به ایران به کار برده اند. امارات و بحرین در راستای همکاری با سعودی ها گام برداشته اند، بحرین روابط خود را با ایران قطع کرد و امارات سطح روابط اش را کاهش داد.

در این میان قطر سطح روابط خود را با ایران حفظ کرد و تلاش نمود خود را از دشمنی های سعودی علیه ایران اندکی دور سازد. اکنون که ابعاد اقدامات خاندان سعودی برای دیگران روشن تر گشته همین امر باعث شده است تا سعودی ها منزوی تر شوند.

حملات سران سعودی به یمن و حمایت های آنها از تروریست های تکفیری در سوریه و عراق و جنایاتی که آنها در این کشورها مرتکب شده و می شوند، با انتقادات شدید و تند اروپا روبرو است. واکنش هایی که از سوی اروپا و دیگر کشورها به رفتارهای سعودی در منطقه انجام شده، ماهیت عربستان در به خطر انداختن صلح و ثبات و امنیت را برای همگان آشکار ساخته است.

اکنون آن رژیمی که امنیت منطقه را به خطر انداخته، سعودی است. اما تا پیش از این آمریکا و همپیمانانش در تبلیغات گسترده خود سیاست ایران هراسی را رواج می دادند. سران سعودی با پول های نفتی خود منطقه را به آتش کشیده اند و اکنون همگان پی برده اند که مخل امنیت و صلح در منطقع حساس غرب آسیا رژیم سعودی است. ادامه این روند فشارهای زیادی را بر سران سعودی وارد خواهد کرد.

اکنون موج انتقادات اروپا و آمریکا و حتی کشورهای آسیایی از اقدامات و جنایات سعودی در یمن بالا گرفته و سازمان ها و مجامع بین المللی واکنش های زیادی را علیه اقدامات این رژیم از خود بروز داده اند.

این امر باعث شده تا آل سعود در انزوای سیاسی قرار گیرد. انزوایی که روز به روز بیشتر می شود و در مقابل فضا برای جمهوری اسلامی ایران بازتر می گردد. همین اتفاق بر عربستان و دیگر کشورهایی که اندکی با رژیم سعودی همراهی کرده اند فشار وارد می کند و آن ها را وادار می سازد تا درباره روابط خود با ایران تجدید نظر کنند.

اگر سران سعودی همچنان به دشمنی های خود علیه ایران ادامه دهند که البته جز این انتظار نیست، با بحران هایی که باعث آن سعودی ها هستند، شرایط برای آنها وخیم خواهد شد.

همراه نشدن دیگر کشورهای عربی منطقه در قشون کشی و تجاوز زمینی به سوریه، شکست های سنگین تروریست های تکفیری وهابی در سوریه و عراق، ناکامی در یمن، همه اینها سعودی را در وضعیت بحرانی قرار داده و روز به روز شدت آن بیشتر هم می شود.

کشورهایی که با پشیمانی خود به سوی ایران رو می آورند، گرچه روسیاه هستند اما اگر پشیمان واقعی باشند، راه بازگشت برای آنها باز است.

انتهای پیام/



:: برچسب‌ها: انزوا , آل سعود , تکفیری , آمریکا , ایران , درخشش ,
:: بازدید از این مطلب : 204
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 اسفند 1394 | نظرات ()