نوشته شده توسط : rf
دادستانی‌کل کشور هیچ‌گونه رفتار ناهنجار و غیرقانونی را برنمی‌تابد و لذا دادستان‌های سراسر کشور موظفند ضمن هماهنگی و تعامل با نیروهای امنیّتی و انتظامی در چارچوب قوانین و مقررات مراقبت‌های لازم را به‌عمل آورند.

دادستانی هیچگونه ناهنجاری چهارشنبه آخر سال را بر نمی‌تابد

دادستانی کل کشور با ارج نهادن به ارزش‌های اصیل و انتظام‌بخش ملّی، حفظ آرامش، نشاط و سلامتی همه شهروندان گرامی را ضروری دانسته و هیچ‌گونه رفتار ناهنجار و غیرقانونی را برنمی‌تابد و لذا دادستان‌های سراسر کشور موظفند ضمن هماهنگی و تعامل با نیروهای امنیّتی و انتظامی در چارچوب قوانین و مقررات مراقبت‌های لازم را به‌عمل آورند.

 



:: برچسب‌ها: چهارشنبه سوری معاونت اجتماعی قوه قضاییه ,
:: بازدید از این مطلب : 74
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rf

وزارت خارجه فرانسه: موشک‌های بالستیک ایران عامل نگرانی شدید پاریس است

 به نقل از العربیه، وزارت خارجه فرانسه اعلام كرد: موشك‌های بالستیك ایران عامل نگرانی شدید فرانسه و متحدانش است. برنامه موشکی ایران با قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت سازمان ملل سازگار نیست و عامل بی‌ثباتی در منطقه است!

وزارت خارجه فرانسه تاکید کرد مصمم است تا گفتگوهای صریح و مبتنی بر درخواست را با ایران پیگیری کند.

مقامات فرانسوی روز يکشنبه اعلام کردند اين کشور مصمم است تا توافق هسته‌ای ايران را حفظ کند و از همه طرفين می خواهد به تعهدات خود در اين خصوص پايبند بمانند.

در بیانیه وزارت خارجه فرانسه آمده است: فعالیت‌های منطقه‌ای ایران نیز پیامدهایی برای ثبات منطقه در پی داشته است. امیدواریم ایران کمک مثبتی به حل بحران‌های خاورمیانه کند.

گفتنی است «ژان ایو لودریان»، وزیر خارجه فرانسه در صدر هیاتی امروز (یکشنبه) به ایران سفر می‌کند.


 



:: برچسب‌ها: فرانسه, برجام, تحریم ,
:: بازدید از این مطلب : 82
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rf

ساختمان ۱۵ هزار متر مربعی کاخ سفید ممکن است برای بسیاری تنها یک نام باشد، اما بیشتر مردم، حتی شهروندان آمریکایی از رازهای این کاخ ریاست‌جمهوری آگاه نیستند.

 



:: برچسب‌ها: افشای راز‌های عجیب , درون کاخ سفید , میزبان 30 هزار مهمان,کاخ سفید, ,
:: بازدید از این مطلب : 73
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rf
پاتریوت یک سیستم دفاع هوایی موشکی است که توانایی مقابله با موشک‌های بالستیک تاکتیکی،موشک‌های کروز، و انواع هواپیماهای جنگنده و سایرهواگردهای متخاصم را در هر ارتفاع و شرایط جوی دارا میباشد این سامانه در ابتدا برای مقابله با هواپیماهای جنگنده و موشک های کروز طراحی و توسعه یافت ولی قابلیت دفاع ضد بالستیک نیز در ارتقائهای بعدی به ان اضافه گردید پاتریوت یکی از فراگیر ترین سیستمهای دفاع موشکی غربی میباشد که بصورت گسترده ای در خدمت کشورهای متحد غرب بخصوص در مناطق پرتنش خاورمیانه و شرق آسیا میباشد

 



:: برچسب‌ها: دفاع موشکی , سامانه ,
:: بازدید از این مطلب : 67
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rf
 

  سردار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اولین همایش مشترک دریایی ارتش و سپاه گفت: با عنایت خداوند و به برکت این انقلاب و تدابیر هوشمندانه فرماندهی معظم کل قوا می توان این را به جرات بیان کرد که دشمنان انقلاب اسلامی و در رأس آن شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار در عرصه دریا هم که اصلی ترین نقطه تقابل با ایران است با وجود دو نیروی دریایی قدرتمند ارتش و سپاه هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

http://javaninews.ir/ 


 



:: برچسب‌ها: سپاه پاسداران, ستاد کل نیروهای مسلح ,
:: بازدید از این مطلب : 81
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rf

سود سهام عدالت

با توجه به وعده سازمان خصوصی سازی ۴گروه تا پایان اسفند سال جاری سود سهام عدالت خود را خواهند گرفت که تا نیمه اول اسفند ماه سال سال جاری دو گروه چهار گروه باقی مانده سود سهام عدالت خود را دریافت کردند.

  در هفته اخیر سود سهام عدالت مربوط به کارگران فصلی و ساختمانی به حساب این گروه از مشمولان واریز شد.مرحله پایانی سود سهام عدالت ۱۲ بهمن ماه به حساب دو گروه از مشمولین سهام عدالت شامل اعضای کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی، زنان سرپرست خانوارو... واریز شد و سود مربوط به ۴ دهک باقی مانده تا پایان سال تسویه خواهد شد و پرونده واریز سو مربوط به سال ۹۵ به طور کامل بسته می‌شود.



:: برچسب‌ها: مشمولان سود سهام عدالت ,
:: بازدید از این مطلب : 59
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rf
 

سفیر عربستان در اندونزی طرح بین‌المللی کردن مدیریت حرمین شریفین به خاطر سوء مدیریت مناسک حج را اعلام جنگ علیه کشورش توصیف کرد.

عربستان: بین‌المللی کردن مدیریت حرمین شریفین اعلام جنگ علیه ماست

 



:: برچسب‌ها: عربستان, بین‌المللی کردن مدیریت حرمین شریفین,اعلام جنگ علیه عربستان ,اسامه بن محمد عبدالله الشعیبی ,سفیر عربستان, اندونزی, عبدالله الترکی, مشاور دفتر پادشاهی ,
:: بازدید از این مطلب : 82
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rf
متن تقریظ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بر کتاب «سرباز کوچک امام (رحمه‌الله)» منتشر شد. در این کتاب، خاطرات دوران اسارت آزاده‌ی سرافراز آقای مهدی طحانیان در سنین نوجوانی در زندان‌های رژیم بعث عراق (۱۳۶۱ تا ۱۳۶۹) روایت شده است.
 تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب «سرباز کوچک امام»


:: برچسب‌ها: تقریظ رهبر انقلاب , کتاب «سرباز کوچک امام» ,قلم سرکار خانم فاطمه دوست‌کامی,انتشارات پیام آزادگان,متن تقریظ ,
:: بازدید از این مطلب : 72
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rf
امیر حاتمی:

سواحل مکران منطقه‌ای کاملا امن برای سرمایه‌گذاری است / حضور نیرو‌های مسلح در این منطقه تضمین مضاعف است

 وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح، گفت: سواحل مکران یک منطقه کاملا امن برای سرمایه گذاری است و حضور نیرو‌های مسلح در این منطقه تضمین مضاعفی است تا همه سرمایه گذاران با امنیت خاطر فعالیت کنند.
 ////////  


:: برچسب‌ها: :امیر حاتمی, سواحل مکران , سرمایه‌گذاری ,حضور نیرو‌های مسلح , منطقه ,امیر سرتیپ حاتمی روز, دومین همایش بین‌المللی ,
:: بازدید از این مطلب : 74
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rf
 

زهرا اصل رکن‌آبادی فرزند شهید رکن‌آبادی سفیر سابق ایران در لبنان، با بیان خاطره‌ای جالب، از سخنان اخیر و تاسف‌آور لیلا حاتمی انتقاد کرد.

انتقاد فرزند شهید رکن‌آبادی از سخنان تأسف‌بار لیلا حاتمی



:: برچسب‌ها: نتقاد فرزند شهید رکن‌آبادی , سخنان تأسف‌بار لیلا حاتمی ,زهرا اصل رکن‌آبادی ,
:: بازدید از این مطلب : 69
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 اسفند 1396 | نظرات ()