آخرین وضعیت مجروحان حادثه تروریستی سامرا
نوشته شده توسط : rf

رئیس اورژانس کشور بیان کرد: 88 مجروح حادثه تروریستی سامرا شب گذشته ساعت 1 بامداد به تهران منتقل شدند.

به گزارش قدس آنلاین، پیر حسین کولیوند رئیس اورژانس کشور در گفت‌وگو باباشگاه خبرنگاران جوان؛  با بیان اینکه ۸۸ مجروح حادثه سامرا به وسیله ۲ هواپیمای اعزامی اورژانس به تهران منتقل شدند، گفت: تمامی مجروحان پس از ورود به کشور به وسیله ۲۰ دستگاه آمبولانس و پنج دستگاه اتوبوس آمبولانس تا ساعت ۳ به ۱۱ بیمارستان سطح تهران منتقل شدند.  
وی در ادامه تاکید کرد: با توجه به آمادگی بیمارستان تروما در تهران مصدومین بر اساس شرایط و توانایی بیمارستان ها منتقل شدند و لازم به ذکر است از همه بیمارستان ها برای اطلاع از چگونگی به وضع بیماران بازدید شد.  
رئیس اورژانس کشور اظهار داشت: بیماران در بهترین شرایط و سریع‌ترین زمان به بیمارستان ها منتقل شده و خوشبختانه حال همه آنها رو به بهبودی است به طوری که بسیاری از آنها امروز و فردا مرخص می‌شوند و فقط تعداد کمی از آنها نیاز به مراقبت های ویژه دارند.  
کولیوند یادآور شد: از ۱۱ مجروحی که در بیمارستان های بغداد و کاظمین بستری بودند، ۳ نفر مرخص شدند، حال سه نفر رو به بهبودی است و پنج نفر باقیمانده وضعیت خوبی ندارند.  
رئیس اورژانس کشور یادآور شد: در حال حاضر پزشکان ایرانی برای رسیدگی به وضعیت بیماران بستری در کشور عراق حضور دارند اما در صن ورت لزوم، جراحاو متخصصان مورد نیاز هم اعزام می‌شوند.





:: برچسب‌ها: سلامت , مجروحین , سامرا ,
:: بازدید از این مطلب : 52
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آبان 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: