پلیس زاهدان پیشتاز تکریم ارباب رجوع وتحقق حقوق شهروندی
نوشته شده توسط : rf
محمدعلی حمیدیان دادگاه‌های عمومی و انقلاب زاهدان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، اظهار کرد: فرآیند تکریم ارباب رجوع و تحقق حقوق شهروندی به عنوان یک اصل موکد در نظام اسلامی مدنظر مقام معظم رهبری است و کلیه نهادها و سازمانها مکلفند در راستای تحقق این اهداف والا نهایت کوشش و اهتمام را مبذول دارند.
 
معاون رئیس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان در امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم ادامه داد: نهادهای قضایی و انتظامی به فراخور عملکرد سازمانی خود باید فرآیند کاهش تنش سازمانی را در دستور کار قرار داده و با طراحی محیطی و ارتقای شاخص‌های رضایتمندی به صورت مصداقی تکریم ارباب رجوع را محقق می‌سازد.
 
 وی افزود: خوشبختانه عملکرد فرماندهی انتظامی منطقه زاهدان در راستای عملکرد سازمانی با حضور سرهنگ عارف نژاد دستخوش تحولات شگرفی شده و در جریان بازدید های میدانی و گزارشات مردمی این شاخص ها رشد محسوسی را بیانگر است.
 
رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب زاهدان همچنین با تاکید به نقش  عامل انسانی در طرح تحول سلامت اداری ابراز داشت: شاخص های روانشناختی، بالابردن آستانه تحمل پرسنل و تهیه نیمرخ شخصیتی قطعا در ارتقاء رضایت مراجعین اثر بخش است.
 
حمیدیان در پایان ابراز امیدواری کرد تا با ثبت اقدامات فرماندهی انتظامی شهرستان زاهدان در سایر شهرستانهای استان سیستان و بلوچستان طرح تکریم ارباب رجوع و تحقق عملیاتی حقوق شهروندی تصریح شود.



:: برچسب‌ها: پلیس , زاهدان , تکریم ارباب رجوع , حقوق شهروندی ,
:: بازدید از این مطلب : 22
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 بهمن 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: