ظزیف پاسخ ضد ایرانی ترامپ و نتانیاهو را داد.
نوشته شده توسط : rf

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان،خبرگزاری اسپوتنیک نوشت: محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران در پیامی توئیتری از انتشار خبرهایی که ایران را منبع نگرانی می خوانند انتقاد کرد.

 
اسپوتنیک می افزاید: ظریف در توئیتر خود تنها رژیمی که سلاح هسته ای و موشک قاره پیما در خاورمیانه در اختیار دارد و تاریخ آن پر از تجاوز است را رژیم صهیونیستی دانسته است.
 
این رسانه روس می نویسد که پیام توئیتری ظریف در واکنش به اظهارات اخیر رئیس جمهور آمریکا و نخست وزیر رژیم صهیونیستی در واشنگتن صورت گرفت.
 
دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، در نشست خبری مشترک با بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، بار دیگر از توافق هسته‌‌ای ایران انتقاد کرد.
 
ترامپ چهارشنبه در کنفرانس خبری مشترک با نتانیاهو که به آمریکا سفر کرده است، گفت: «توافق هسته‌ای با ایران، یکی از بدترین توافق‌هایی است که دیده‌ام. دولت من تحریم‌هایی را علیه ایران وضع کرده و بعد از این هم اقدامات بیشتری انجام خواهم داد تا اطمینان یابم که ایران هرگز به سلاح هسته‌ای دست نمی‌یابد.»
 
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نیز در این کنفرانس مطبوعاتی تاکید کرد که آمریکا و اسرائیل بزرگ‌ترین و مهم‌ترین هم‌پیمانان یکدیگر هستند.
 
نتانیاهو با طرح این ادعا که «خطر ایران تنها متوجه اسرائیل نیست»، مدعی شد: «نه فقط اسرائیل و آمریکا، بلکه کشورهای دیگر در منطقه نیز نسبت به تهدید ناشی از ایران با ما هم‌نظر هستند.»



:: برچسب‌ها: ظریف , ترامپ , نتانیاهو , اظهارات ضدایرانی ,
:: بازدید از این مطلب : 26
تاریخ انتشار : شنبه 30 بهمن 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: