اختلاس در شهرداری زابل
نوشته شده توسط : rf

حجت الاسلام والمسلمین موحدی راد از دستگیری دو نفر به اتهام اختلاس در شهرداری زابل خبر داد و گفت : در این رابطه یک کارمند شهرداری و یک کارچاق‌کن بازداشت شدند.

 
اختلاس در شهرداری زابلحجت الاسلام والمسلمین موحدی راد دادستان عمومی و انقلاب زاهدان در گفت‎وگو با خبرنگار گروه حقوقی قضایی خبرگزاری میزان، از دستگیری دو نفر  به اتهام اختلاس در شهرداری زابل خبر داد و گفت : در این رابطه یک کارمند شهرداری و یک کارچاق‌کن دستگیر شدند .
 
وی ادامه داد : این کارچاق کن با دریافت مبلغی افراد را به کارمند شهرداری مرتبط می‎کرده و کارمند شهردار ی برای آنها پروانه ساختمانی صادر می کرده است اما هیچ پولی در راستای این اقدام به حساب شهرداری واریز نمی‎شد.
 
حجت الاسلام والمسلمین موحدی راد افزود : کارمند شهرداری برای اینکه ردی به جا نگذارد پرونده های تشکیل شده را معدوم می کرد تا قابل شناسایی نباشد.
 
دادستان عمومی و انقلاب زاهدان در پایان خاطرنشان کرد: مبلغ تقریبی اختلاس 200میلیون تومان است اما برای اطلاع از  میزان دقیق آن نیازمند کارشناسی هستیم و تحقیقات در رابطه با این پرونده ادامه د ارد و اگر در جریان تحقیقات نیاز به احضار و یا دستگیری افراد دیگری باشد حتما تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.




:: برچسب‌ها: اختلاس در شهرداری زابل ، حجت الاسلام والمسلمین موحدی راد دادستان عمومی و انقلاب زاهدان ، صدور پروانه ساختمانی ، کارمندان شهرداری زابل ، کارمندان شهرداری زابل ,
:: بازدید از این مطلب : 37
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 اسفند 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: